וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתמחים בבחינות לשכת עורכי הדין: "המבחן היה ב-50% יותר קשה מהמבחן של מאי שנה שעברה"

נורית רוט

4.5.2009 / 19:22

כ-2,800 מתמחים במשפטים ניגשו היום לבחינות הלשכה; תוצאות הבחינה הרשמיות ימסרו בעוד כשבוע



"המבחן היה קשה, בעיקר שני החלקים הראשונים שעסקו בבתי משפט ובסדרי דין. הזענו יפה" - כך אמר היום אוהד פיליפ, בוגר אוניברסיטת תל אביב שהתמחה במערכת בתי המשפט בתום 3.5 שעות של מבחני ההסמכה ללשכת עורכי הדין. לדבריו, ממדגם קצר ולא מיצג שערך, עלה כי גם מתמחים אחרים סברו שהמבחן אתמול היה קשה.



כ-2,800 מתמחים במשפטים ניגשו היום לבחינות הלשכה שנערכו בבנייני האומה בירושלים. הבחינות נמשכו 3.5 שעות והסתיימו בשעה 14:30. תוצאות הבחינה הרשמיות ימסרו בעוד כשבוע.



יעל (שם בדוי), בוגרת האוניברסיטה העברית שהתמחתה במשרד פרטי בירושלים, מסכימה שעיקר הקושי היה בסדר דין אזרחי. יעל היתה יותר נחרצת מפיליפ. "המבחן היה ב-50 אחוז יותר קשה מהמבחן של מאי שנה שעברה. היו הרבה שאלות מכשילות ושאלות שעסקו ב"פינות". הרבה אנשים שדיברתי איתם יצאו בתחושה מאוד מדכאת", אמרה.



גם לדברי מיכל (שם בדוי), בוגרת המכללה למינהל שהתמחתה בלשכה משפטית של חברה, הבחינה היתה קשה מאוד. "עברתי על מבחנים מ-2003 ועד 2008 והבחינה היום היתה מאוד קשה יחסית לחלק ניכר מהבחינות", אמרה.



בבחינות שהתקיימו במאי שנה שעברה עברו 88% מהנבחנים שניגשו בפעם הראשונה את הבחינה.
בבחינות שהתקיימו באוקטובר 2007, שיעור העוברים בהצלחה מהנבחנים שניגשו בפעם הראשונה היה 79% ובבחינות מאי 2007, שיעור העוברים בהצלחה היה 89%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully