וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפט: "אולי איבדתי את מגע הקסם - אבל אני עדיין מכה את המדדים"

סוכנויות הידיעות

4.5.2009 / 21:16

באפט בראיון ל-CNBC: ההאטה בארה"ב תחריף בטווח הקצר - אך לאחר מכן הכלכלה תתאושש



המשקיע המיליארדר וורן באפט, יו"ר ומנכ"ל ברקשייר התאוויי, אמר היום בראיון ל-CNBC כי ההאטה בכלכלת ארה"ב תחריף בטווח הקצר, אך ציין כי לאחר מכן הכלכלה תתאושש, אם כי הוא אינו יודע עדיין מתי הדבר יתרחש.



בראיון לבקי קוויק, התייחס באפט גם לנפילה במניית ברקשייר התאוויי בשנה האחרונה ואמר בגיחוך כי "אולי איבדתי את מגע הקסם שלי, אך אני עדיין מכה את המדדים". מניית ברקשייר נפלה ב-30% ב-12 החודשים האחרונים, אולם לפי הערך המאזני, נפל הערך המאזני של ברקשייר ב-9.6% ב-2008, לעומת נפילה של 37% במדד S&P 500.



באפט התייחס במהלך הראיון גם למאמר המערכת שכתב ב"ניו יורק טיימס" בסתיו האחרון, בו קרא לקנות מניות אמריקאיות ואמר כי "רק אמרתי מה אני עשיתי באותו זמן, לא ניסיתי לעודד את השוק". באפט הוסיף כי "הזמן לרכוש מניות הוא כשהמצב גרוע, לא בזמני שגשוג. חלק משנות ההשקעה הטובות ביותר שלי התרחשו בעיתות מיתון".



כמו כן, אמר באפט כי "ככל שמחירן של מניות יורד, כך אני אוהב אותם יותר, במיוחד לעומת אג"ח ממשלתיות. בטווח הארוך יניבו שוקי המניות תשואות גבוהות יותר מהאג"ח הממשלתיות". כנשאל האם הוא או ברקשייר רכשו מניות לאחרונה, חזר באפט על דבריו כי הוא אוהב מחירים זולים. באפט חזר והביע ביטחון בוולס פארגו וב-US בנקורפ, שתיים מהאחזקות הבנקאיות הגדולות ביותר של ברקשייר, אך בהתייחסו לבנק סאן-טראסט, אשר גם בו השקיעה ברקשייר, אמר באפט כי הוא אינו יודע מספיק על המודל העסקי של הבנק כדי להגיב על מצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully