וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הון סיכון גיזה במכתב לקרנות הון סיכון הישראליות: "איננו מעורבים בפרשה"

גיא גרימלנד

5.5.2009 / 10:50

הקרן הפיצה בימים האחרונים מכתב לכל קרנות הון סיכון הישראליות בשוק המקומי, כמו גם לשותפיה העסקיים



קרן הון סיכון גיזה, בניהולם של זאב הולצמן ואורי קירשנר, חוששת למוניטין שלה ומנסה לשדר מסר ברור לשאר קרנות הון סיכון הישראליות: אנחנו לא מעורבים בפרשה. ל-TheMarker נודע כי הקרן הפיצה בימים האחרונים מכתב לכל קרנות הון סיכון הישראליות בשוק המקומי, כמו גם לשותפיה העסקיים, בו היא מבהירה שאינה מעורבת בפרשת השחיתות והשוחד שמתנהלת בימים אלו סביב קרן הפנסיה של עובדי מדינת ניו יורק.



במכתב שהגיע לידי TheMarker, כותבת גיזה: "עמיתים יקרים ושותפים עסקיים, ייתכן שראיתם דיווחים בתקשורת בעיתונות הפופולארית והעיתונות העסקית בנוגע לחקירה שמנהלים התובע הכללי של מדינת ניו יורק ורשות ניירות ערך האמריקאית סביב גופים ואינדוודואלים והקשר שלהם עם קרן הפנסיה של עובדי מדינת ניו יורק. עם זאת, חלק מהדיווחים החדשותיים ציינו שלגיזה היה קשר כלשהו לאותם אינדיוודואלים או גופים. שמה של גיזה לא ננקב בכל אותן תלונות, ולמיטב ידיעתנו איננו מושאי החקירה. מעבר לכך, גיזה משתפת פעולה באופן מלא עם הרשויות בכל הקשור לפרשה ותמשיך לעשות זאת אם תידרש.



"אנחנו מעוניינים להבטיח לכם באופן ישיר שגיזה לא עשתה דבר שאינו כשורה בהתנהלות שלה עם שותפיה והיא מחוייבת לסטנדרטיים האתיים גבוהים ביותר בכל הקשור לקשריה עם שותפיה העסקיים.
אם יש לכם שאלות בנושא, אל תהססו להתקשר אלינו". בסוף המכתב מציינת גיזה את מספר הטלפון שלה. חתומים עליו: זאב הולצמן, יו"ר הקרן, ואורי קירשנר, מנכ"ל הקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully