וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומטאץ' סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 3.5 מיליון דולר - עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל

ניר צליק

5.5.2009 / 12:36

הרווח הנקי הסתכם ב-436 אלף דולר לעומת רווח נקי של 400 אלף דולר ברבעון המקביל



"אנו מרוצים מאוד מתוצאות הרבעון הראשון. רמת ההכנסות טובה במעט מזו שציפינו לה ותזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה חזק", אמר גדעון מנטל, יו"ר ומנכ"ל קומטאץ’. החברה סיכמה את הרבעון הראשון של 2009 עם הכנסות של 3.5 מיליון דולר - עלייה של 4% לעומת הכנסות של 3.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.



קומטאץ' עוסקת בתחום תיבות הדואר ומתמקדת בטיפול בדואר זבל. החברה אינה מוכרת את מוצריה לצרכן הסופי ומתמקדת במכירת רישיונות לשימוש בקוד התוכנה ובמערכת הסינון שלה, באופן שיאפשר להטמיע את הטכנולוגיה שלה במוצרים אחרים. עם לקוחותיה בישראל נמנית ענקית האבטחה צ'ק פוינט שמספקות את שירותי סינון דואר הזבל של קומטאץ' במוצריה, ואינקרדימייל, שמשווקת תוכנת דואר אלקטרוני בידורי. החברה חתמה על כחמישה הסכמי OEM חדשים במהלך הרבעון.



הוצאות התפעול של קומטאץ', שירדו מ-2.7 מיליון דולר ל-2.5 מיליון דולר עזרו לחברה במעט לשפר את הרווח התפעולי, שעלה מ-287 אלף דולר ל-514 אלף דולר.



החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי של 436 אלף דולר, בהשוואה לרווח נקי של 400 אלף דולר ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות של 328 אלף דולר בגין חלוקת אופציות לעובדים והוצאות חד פעמיות הסתכמו הכנסות החברה בב-764 אלף דולר, בהשוואה ל-934 אלף דולר ברבעון המקביל.



קומטאץ' חזרה על התחזית לשנת 2009 שניתנה עם פרסום תוצאות הרבעון הקודם: ההכנסות ב-2009 צפויות לצמוח ל-15-16 מיליון דולר. הרווח הנקי בניכוי הוצאות חד פעמיות והוצאות בגין אופציות לשנת 2009 צפוי להסתכם ב-4 מיליון דולר בקירוב. החברה מצפה לחידוש הצמיחה בתחילת הרבעון השני של 2009.



במהלך הרבעון הראשון של 2009 המשיכה קומטאץ' ברכישה חוזרת של מניות. החברה עשתה שימוש בכ-2 מיליון דולר מתוך הקצאה של 4 מיליון דולר לתוכנית רכישה חוזרת, ורכשה כמיליון מניות במחיר ממוצע של 1.9 דולר למניה. החברה ממשיכה ביישום התוכנית. שווי המזומן, פיקדונות לטווח קצר וניירות הערך של החברה הסתכם ב-16.7 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון בהשוואה ל-16.4 מיליון דולר בסוף הרבעון הקודם.



מאז הקמתה התמחתה קומטאץ' בתחום תיבות הדואר. בעקבות המפולת שבאה עם התפוצצות הבועה שינתה החברה את המיקוד, ולפני כחמש שנים עברה להתמקד בספאם (דואר זבל). הגישה של החברה היא סטטיסטית - שרתי החברה דוגמים מיליארדי הודעות דואר אלקטרוני ביום ומאתרים תבניות שאופייניות להודעות ספאם. הכמות הגדולה של הדואר מאפשרת לחברה לספק שיעור שגיאה נמוך במיוחד.



מניית החברה עלתה ב-2.7% מתחילת השנה והיא נסחרת במחיר של 1.88 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של 47.4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully