וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס החמיצה את התחזיות וסיימה את הרבעון עם ירידה של 14.6% בהכנסות ל-136.4 מיליון דולר

TheMarker

5.5.2009 / 15:09

הרווח הנקי הסתכם ב-1.5 מיליון דולר לעומת 6.9 מיליון דולר ברבעון המקביל



נס טכנולוגיות סיימה את הרבעון הראשון של 2009 עם הכנסות של 136.4 מיליון דולר, ירידה של 15% לעומת הכנסותיה ברבעון המקביל אשתקד, כאשר ציפיות האנליסטים היו להכנסות של כ-148 מיליון דולר. בשורה התחתונה ירד הרווח הנקי של החברה ל-1.5 מיליון דולר לעומת 6.9 מיליון דולר ברבעון המקביל.



נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע (IT). הרווח התפעולי הסתכם ברבעון הראשון ב-3.4 מיליון דולר, ירידה של 66% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. במהלך הרבעון הראשון החברה קיבלה תשלומי ביטוח בסכום של 2.6 מיליון דולר (לאחר ניכוי הוצאות), בגין תשלום במסגרת בוררות ב-2007. כמו כן, החברה רשמה הוצאה גבוהה מהרגיל של 2.6 מיליון דולר עבור פיצויי פיטורין עקב קיצוצים בכח האדם שבוצעו - בעיקר במרכז ומזרח אירופה - לשם התאמת מצבת העובדים להאטה בביקושים.



שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, מסר: "ישנם מספר סימנים ראשוניים לסיומה של ההאטה בעסקינו בארה"ב, ואנו מצפים לתחילתה של התאוששות ברבעונים הבאים. איננו יכולים לנבא את המועד המדויק של התפנית, אולם אנחנו מקפידים על השליטה בהוצאות תוך היערכות והכנה לחידוש התנופה בארה"ב ובמהלך הרבעון הרביעי גם במגזר הציבורי בישראל ובמרכז ומזרח אירופה. אנו מאמינים כי יסודותיה של החברה איתנים וכי נס תצלח את הסערה הכלכלית טוב יותר מחברות רבות אחרות. אפילו בזמנים קשים אלו אנו ממשיכים להתקדם להשגת יעדינו ארוכי הטווח".



עופר שגב, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים הראשי של נס טכנולוגיות, מסר: "הגבנו במהירות להאטה הכלכלית המעמיקה במרכז ומזרח אירופה והתאמנו את רמת ההוצאות שלנו להכנסות, מהלך המציב אותנו בעמדה טובה לפעילות יעילה יותר ברבעונים הבאים".





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully