וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מרקסטון - אליוט ברוידי - מאשר כי מתקיימת חקירה נגד הקרן: "אני משתף פעולה"

גיא גרימלנד

5.5.2009 / 15:49

גם אלדוס אקוויטי פרטנרס נחשדת במתן שוחד לשם קבלת השקעה מקרן הפנסיה של עובדי מדינת ניו-יורק



אליוט ברוידי, יו"ר מרקסטון, מספק היום תגובה ראשונה קצרצרה לחקירת פרשת השוחד, לכאורה, שמתנהלת בימים אלו סביב קרן הפנסיה של עובדי מדינת ניו-יורק. אליוט מאשר כי אכן מתבצעת בדיקה מצד רשות ניירות ערך האמריקאית, ואומר כי הוא משתף פעולה עם הרשויות שמנהלות את הבדיקה לגבי מרקסטון.



"אליוט ברוידי משתף פעולה עם בדיקת ה-SEC בכל הנוגע לתהליך איסוף האינפורמציה המתבצע בלוס אנג'לס, והוא מצפה לסיומו המהיר והמוצלח של הליך זה", נמסר ממשרד יחסי ציבור של מרקסטון. בינתיים, בכל יום נחשפים פרטים חדשים הנוגעים לקשרים הבעייתים של חברות תיווך, קרנות הון סיכון וקרנות פנסיה.



הפעם מדווחת סוכנות רויטרס כי חברי הדירקטוריון של קרנות הפנסיה של איגוד שוטרי ומכבי אש בלוס אנג'לס יצביעו ביום ה' הקרוב האם לפטר את חברת אלדוס אקוויטי פרטנרס, בשל החשש כי היא מעורבת במתן שוחד. רשות ניירות ערך האמריקאית טוענת שאלדוס שילמה 320 אלף דולר דמי תיווך בכדי לקבל השקעה בגובה של 375 מיליון דולר מקרן הפנסיה של עובדי מדינת ניו-יורק.



בינתיים בזירה הישראלית קרן הון סיכון גיזה הפיצה בימים האחרונים מכתב לכל קרנות הון סיכון הישראליות בשוק המקומי, כמו גם לשותפיה העסקיים, בו היא מבהירה שאינה מעורבת בפרשת השחיתות והשוחד שמתנהלת בימים אלו סביב קרן הפנסיה של עובדי מדינת ניו-יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully