וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליטסים: אורמת תציג ברבעון הנוכחי זינוק חד בהכנסות וברווח, לצד שחיקה בשיעורי הרווחיות

נועה פרייס

5.5.2009 / 17:09

בכלל פיננסים עידכנו כלפי מעלה את מחיר היעד של המניה מ-8 דולר ל-9 דולר, וההמלצה נשארת על "תשואת שוק"



בשבוע הבא תפרסם חברת אורמת  את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2009. בכלל פיננסים מעריכים שהדו"ח יצביע על גידול חד בהכנסות וברווח, לצד שחיקה בשיעורי הרווחיות. יובל בן זאב, מנהל מחלקת המחקר בכלל פיננסים, צופה שהחברה תציג ברבעון הנוכחי זינוק חד בהכנסות, אבל לטענתו חשוב לשים לב למקורות הגידול בהכנסות. באי.בי.אי עידכנו כלפי מעלה את מחיר היעד של המניה מ-8 דולר ל-9 דולר, וההמלצה נשארת על "תשואת שוק".



"החברה צפויה להציג צמיחה מרשימה בהכנסות, אבל להערכתנו, האתגר המרכזי הוא התוכניות לפיתוח העיסקי וחובת ההוכחה על החברה. בנוסף, בן זאב אומר כי "יש לשים לב לצעדים שנוקטת בעלת המניות השנייה בגודלה בחברה, גזית, אשר מכרה לאחרונה כ-1.1 מיליון מניות".



"צבר ההזמנות של החברה עמד על כ-194 מיליון דולר, מתוכם כ-120 מיליון דולר לאספקה בשנת 2009. הצבר חסר התקדים בתולדות החברה צפוי להוות מנוע צמיחה חשוב לרבעון הראשון ולשנת 2009 כולה", אומר בן זאב.



האנליטסים מעריכים כי מגזר החשמל צפוי להציג גידול מתון של כ-6% בהשוואה לרבעון המקביל. לעומת זאת, מגזר המוצרים צפוי להציג זינוק חד בהכנסות. שיעורי הרווחיות צפויים לרדת, בעיקר בגלל תמהיל ההכנסות ושיעור הרווחיות הנמוך יחסית במגזר המוצרים בהשוואה למגזר החשמל, מעריכים באי.בי.אי.



אורמת לא הודיעה עדיין על הפעלה מסחרית של פרויקט צפון ברולי, והאנליסטים טוענים כי "עדכון בנוגע להתקדמות הפיתוח העסקי יהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה". גם בנוגע להתקדמות בפרויקט סארולה החברה טרם הודיעה על השלמת המו"מ על חוזה החשמל, ועל הסכמי המימון של הפרויקט. לטענת בן זאב, הפרויקט צפוי לתרום רבות לפעילות מגזר המוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully