וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי זיו לעובדי בנק הפועלים: "ההנהלה לא העלתה תוכנית פיטורים ואינה מתכוונת לעשות זאת"

שרון שפורר

6.5.2009 / 7:10



>> "הנהלת בנק הפועלים לא העלתה תוכנית לפיטורי עובדים, ואינה מתכוונת לעשות זאת" - כך כתב אתמול מנכ"ל בנק הפועלים, צבי זיו, לעובדי הבנק. זיו שלח את המכתב בתגובה למכתב ששלח בתחילת השבוע יו"ר ועד העובדים בבנק, שרלי אמזלג, ולפיו בכוונת ההנהלה לפטר עובדים כחלק מהשינויים המבניים שאותם מתכנן זיו לבצע.

תחילתה של הפרשה לפני כחודש, אז הודיע זיו על התפטרותו מתפקיד המנכ"ל (התפטרות שתיכנס לתוקף לקראת סוף השנה) על רקע חילוקי דעות עם יו"ר הבנק, דני דנקנר. בבנק סירבו לפרט בעניין חילוקי הדעות, אך בסביבת הבנק נרמז, לא אחת, כי הם נסובו על תוכניתו של זיו לפטר עובדים והתנגדותו של דנקנר לצעד זה.



בתחילת השבוע כתב אמזלג כי הגיע להבנות עם דנקנר, שלפיהן לא יהיו פיטורים בבנק. ואולם לדבריו, כעת, בשל העימות בין נגיד בנק ישראל סטנלי פישר לבעלת השליטה בבנק שרי אריסון, ודרישת הנגיד להדיח את היו"ר דנקנר - ההבנות בסכנה. במכתב נרמז כי חילוקי הדעות נגעו לפיטורים, וכי דנקנר הגן על העובדים. זיו כנראה לא אהב את המכתב, והשיב במכתב משלו.



חילוקי הדעות בין זיו לדנקנר הם אחת הסוגיות שמטרידות את רשות ני"ע ובנק ישראל. בנק הפועלים ייאלץ להשיב עד יום שני לטענות הפיקוח על הבנקים, כפי שהוצגו בדו"ח שפורסם לפני כמה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully