וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ההצלחה בישראל: 8 חנויות נוספות ל-Fruit of the Loom

מאת עדי דברת

6.5.2009 / 7:10

זכיין המותג, ידידה אחזקות, קיבל אישור להתרחב גם לחו"ל ומנהל מגעים לפתיחת חנויות במזרח אירופה ובטורקיה



>> לאחר שסיימו פיילוט, בעלי הזיכיון בישראל של מותג האופנה האמריקאי Fruit of the Loom פועלים לפתיחת שמונה חנויות בישראל עד סוף השנה, ובמגעים לפתוח חנויות גם בחו"ל. מאז שחברת ידידה אחזקות קיבלה את הזיכיון בישראל לפני כשנה וחצי, היא פתחה שני סניפים של המותג - ברמת השרון וברמת גן.

החודש תפתח החברה חנות של המותג ברעננה, בקניון שוסטר ברמת אביב ובמרכז חורב בחיפה. בקיץ תיפתח חנות המותג בקריון, ובמארס 2010 תיפתח חנות בקניון הזהב בראשון לציון. עוד נמסר מהחברה כי היא מצויה במגעים מתקדמים לפתיחת חנויות נוספות בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים, במודיעין ובכפר סבא. השקעת החברה בפתיחת החנויות נאמדת ב-3 מיליון שקל. בכוונת החברה לפתוח בסך הכל 30 סניפים של המותג בישראל בשנים הקרובות.



ישראל היא המדינה היחידה שבה הוקמו סניפים עצמאיים תחת המותג, בעוד שבמדינות אחרות מוצרי המותג משווקים לבתי כלבו ולחנויות בלבד. ידידה אחזקות, הרשאית לפתוח חנויות של המותג גם מחוץ לישראל, נמצאת במשא ומתן מתקדם להרחבת פעילות המותג בפולין, בטורקיה, בצ'כיה וברומניה.



המותג Fruit of the Loom ניסה לעלות לישראל כמה פעמים ללא הצלחה. מוצרי המותג נמכרו בישראל בפעם האחרונה לפני כ-15 שנה, אז נמכרו מוצריה בסניפי גולף, אולם שיתוף הפעולה לא נחל הצלחה. לפני שלוש שנים קיבלה חברת א.ד.מ.י יבוא, שבבעלות אנשי העסקים ויקטור אילן, ויקטור זית ואייל מנדלוביץ', את הזיכיון למותג. השלושה הצהירו כי יפתחו ארבע חנויות בשנה הראשונה בהשקעה של 5 מיליון שקל תחת הרשת טוטי פרוטי, וכי בכוונתם לפתוח רשת של 25-30 חנויות, אך אלה לא נפתחו בפועל.



כשחברת ידידה אחזקות קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג בישראל לפני שנה וחצי, החברה הודיעה כי תפתח 20 חנויות בתוך שנה. בינתיים, נפתחו שתי חנויות בלבד. באחרונה מינתה החברה את אלון דותן, מנכ"ל סבון של פעם לשעבר, לשמש מנכ"ל הרשת ולהאיץ את פעילותה בישראל.



המותג האמריקאי Fruit of the Loom, המתמחה באופנת בייסיק וקז'ואל לכל המשפחה, נמצא בבעלות איל ההון האמריקאי וורן באפט. החברה החלה את דרכה ב-1951 ברוד איילנד שבארה"ב. הרשת הכריזה על פשיטת רגל ב-1999, ואולם ב-2000 נרכשה על ידי באפט תמורת 835 מיליון דולר. כיום פועלת החברה ביותר מ-50 מדינות, בהן ארה"ב, מקסיקו, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ובריטניה, ומעסיקה 23 אלף עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully