וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק חתמה על הסכם להקמת רשת ה-NGN של Mobitel הניגרית בהיקף ראשוני של 5 מיליון דולר

ניר צליק

6.5.2009 / 11:50

השלב הראשון כולל את הקמת ליבת הרשת בשתי ערים מרכזיות בניגריה



חלוצת טכנולוגיית ה-VoIP ווקלטק, חתמה על הסכם להקמת רשת תקשורת ה-NGN של ספקית התקשורת הניגרית מוביטל (Mobitel) בעסקה בהיקף של 5 מיליון דולר. ווקלטק, ספקית גלובלית של פתרונות תקשורת מתקדמים על גבי רשת האינטרנט עבור ספקי שירותי טלפוניה, נבחרה על ידי מוביטל כקבלן הראשי של הקמת רשת התקשורת המתקדמת וכמי שתוביל קונסורציום של חברות טכנולוגיה מובילות נוספות להטמעה וניהול של רשת ה-VoIP.



השלב הראשון בפרויקט כולל את הקמתה ובנייתה של ליבת רשת התקשורת בשתי ערים מרכזיות. זאת כחלק מתוכנית מקיפה להמשך תכנון ופיתוח רחב יותר של רשת ה-NGN של מוביטל בניגריה.



במסגרת העסקה, תספק ווקלטק פתרונות לשרותי קול על גבי רשת ה- WIMAX של מוביטל ותטמיע את פתרונות ה-VoIP שלה ברשת התקשורת החדשה של החברה ותאפשר ללקוחות מוביטל קבלת שירותי תקשורת מתקדמים, שירותי ערך מוסף ואפליקציות מתקדמות.



העסקה כוללת הטמעה של פתרונות ה-VoIP לגישה רחבת פס של ווקלטק, משפחת מוצרי ה–Essentra, לטובת אספקת שירותי מנוי מבוססי VoIP. בנוסף, תקים ווקלטק את תשתית ה- IP של מוביטל כמו גם את התשתית לאספקת שרותי אינטרנט וכן את פתרונות ה- BILLING וניהול המנויים.



עידו גור, מנכ"ל ווקלטק, אמר כי "מאז כניסתה לתפקיד של ההנהלה החדשה בווקלטק, חותרת החברה בהצלחה להגדלה עקבית של היקף הפעילות ולהרחבת הפרויקטים בעיקר בשני יעדים עיקריים - רוסיה ואפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully