וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסלנס על אלווריון: למרות תוכנית הקיצוצים החברה צפויה לרשום הפסד גם ברבעון השני

נועה פרייס

6.5.2009 / 12:45

האנליסטים אומרים כי יש לחכות בזהירות ולראות עד כמה מהר יתאוששו עסקי החברה; "אמנם המכירות פגעו בתחזית, אך זה כנראה בזכות הכרה במכירות של פעילות מוקדמת"



בבית ההשקעות אקסלנס מגיבים היום לפרסום הדו"חות של חברת אלווריון. האנליטסים אומרים כי "המכירות ברבעון אמנם פגעו בתחזית, אך טוענים שזה כנראה בזכות הכרה במכירות של פעילות מוקדמת". למעשה, החברה מדווחת על צניחה של 30% בפעילות ווימקס מאז תחילת 2009.



אלווריון צופה מכירות של 62-54 מיליון דולר ברבעון השני. זאת, לעומת ציפיות מוקדמות של השוק לרמת מכירות הרבה יותר גבוהה, של כ-70 מיליון דולר. "למרות שתי תוכניות הקיצוצים של החברה, התחזית היא להפסד (גם ברמת הרווח המתואם) ברבעון השני", אומר גלעד אלפר, אנליסט באקסלנס.



החברה נשארת אופטימית בטווח הארוך, אולם האנליסטים באקלנס אומרים כי "יש לחכות בזהירות, ולראות כמה מהר יתאוששו עסקי החברה והאם יהיה צורך בהורדת עלויות נוספת". אלפר מוסיף כי "פרסום הדו"חות של הרבעון הראשון מראה כי האפשרות הפסימית לגבי תוכנית הקיצוצים של החברה היא הנכונה".



נזכיר כי לפני פרסום הדו"ח, האנליטסים באקסלנס אמרו כי ישנן שתי אפשרויות לגבי תוכנית הקיצוצים האחרונה של החברה: אפשרות אחת היא שהחברה תצליח לשמור על רמת הכנסות יציבה בשנת 2009 ואז הורדת העלויות יכולה ליצור מודל עסקים רווחי. האפשרות השנייה הייתה כי אלווריון תמצא את עצמה בקיצוצים פעם אחר פעם, כדי להתמודד עם שוק מתכווץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully