וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאמנים של חברת נורטל נטוורקס ישראל מבקשים שכר בסך 600 אלף שקל לשלושה חודשי עבודה

הילה רז

6.5.2009 / 16:18

הנאמנים התלבטו אם לבקש מבית המשפט שכר של 100 דולר לשעה - חישוב שמגיע לסכום של 1.25 מיליון שקל



הנאמנים של חברת נורטל נטוורקס בישראל מבקשים מבית המשפט לאשר להם תשלום שכר ניהול בסך של כ- 352 אלף שקל, תוספת מאמץ מיוחד בסך כ-212 אלף שקל וכן החזר הוצאות בסך 30 אלף שקל בעבור הוצאות שהוציאו ברבעון הראשון בניהול וייצוג נורטל.



הסך הכולל שמבקשים הנאמנים, עו"ד אבי פולוסוף ורו"ח ירון הר צבי עומד על כ-600 אלף שקל. הנאמנים מבקשים עוד שכר ביניים, על חשבון דמי ניהול עתידיים, בסך מצטבר של כ-200 אלף שקל לחודש, בעבור יתרת תקופת הקפאת ההליכים וכן תשלום על חשבון הוצאות בסך כולל של כ-30 אלף שקל לחודש בעבור שני המשרדים עד לתום תקופת ההקפאה.



הנאמנים מציינים כי הם נמנעו עד עתה מלהגיש בקשות לתשלום שכר טרחתם ועלות העסקת יועציהם מאחר שלא היה ידוע להם היקף העבודה הצפוי והם לא רצו להעריך הערכה מוטעית לגבי היקף העבודה ושכר הטרחה המגיע להם.



בינואר השנה אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להקפאת ההליכים המשפטיים של השלוחה הישראלית של נורטל נטוורקס העולמית, לאחר שנורטל העולמית ביקשה הגנה מפני נושים בבית המשפט בדלאוור ארה"ב. סך ההתחייבות של החברה הישראלית הוא 175 מיליון שקל, כאשר מרבית ההתחייבויות הן לחברות אחרות בקבוצת נורטל.



הנאמנים מציינים כי עד עתה גבו כ-57 מיליון שקל הכנסות שהגיעו לנורטל, ושכר עבודתם בסך 352 אלף שקל, נגזר לפי התקנות. הנאמנים מציינים כי תוספת המאמץ נסמכת על מבנה הניהול הגלובלי הסבוך של נורטל ונוכח הקושי המתעצם בהפעלת החברה בתקופת מיתון עולמי.



לדברי הנאמנים הם התלבטו אם לבקש מבית המשפט שכר לפי שעות עבודה שהושקעו לפי 100 דולר לשעת עבודה. חישוב שערכו הגיע לסכום של 1.25 מיליון שקל והם סברו שבית המשפט יתקשה לאשר בקשה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully