וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיסר משקיף על העיר העתיקה

רנית נחום-הלוי

6.5.2009 / 17:50

רכש דופלקס בפרויקט כפר דוד ב-7.5 מיליון שקל - 3 מיליון שקל פחות מהמחיר המקורי. לפני 10 שנים רכש זיסר דירה נוספת באותו בניין

איש העסקים מוטי זיסר ניצל את המשבר הכלכלי כדי לרכוש דירה נוספת המשקיפה על חומות העיר העתיקה בירושלים. ל-TheMarker נודע כי בחודש שעבר קנה זיסר דירת דופלקס ברחוב רועה צאן שבפרויקט כפר דוד - לאחר שלפני כעשר שנים כבר רכש דירה באותו בניין.

הדירה נמכרה לזיסר תמורת 7.5 מיליון שקל 30 יום בלבד לאחר שהוצעה למכירה. בתחילה ביקשו בעליה כ-10.5 מיליון שקל תמורתה, אך בהמשך ירד מחירה ל-8.8 מיליון שקל ולבסוף לסכום ששולם. שטחה של הדירה הוא כ-150 מ"ר, כך שמחירה משקף שווי של כ-50 אלף שקל למ"ר. פעילים בתחום הנדל"ן מעריכים כי על אף שמחיר הדירה ירד בתהליך ההתמחרות, המחיר ששילם זיסר למ"ר גבוה ביחס למצב בשוק. בעסקה שביצע לפני 10 שנים הוא שילם סכום דומה למ"ר.

בדירה שלושה חדרי שינה, חדר מגורים, שלושה חדרי שירותים, שני חדרי אמבטיה וגינה. ההערכות הן כי היא נרכשה לצורך השקעה. מאז 2005 מתגורר זיסר בווילה בשכונת בת גנים שבפתח תקוה. שטחה הבנוי של הווילה הוא 3,000 מ"ר והיא ניצבת על מגרש של כ-5 דונמים. לווילה שלוש קומות (אחת מהן מרתף) ויש בה שתי מעליות, חדר קולנוע ובריכה. מזיסר לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully