וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינות ערב יחרימו את כנס הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות הערך שיתקיים בתל אביב ביוני

סוכנויות הידיעות

7.5.2009 / 14:02

הרגולטור באיחוד הנסיכויות: "הרבה חברות בארגון מתנגדות לקיום הכנס בישראל, בעיקר לאחר האירועים בעזה"



מדינות ערב יחרימו את כנס הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך (יוסק"ו), לאחר שהארגון החליט לקיים אותו בתל אביב. כך אמר גורם במערך הרגולציה של איחוד נסיכויות המפרץ (UAE) לבלומברג. יוסק"ו, אשר כולל חברים מ-100 מדינות, יארח השנה את הכינוס ב-8 ביוני, בבירת העסקים הישראלית.



"אני חושב שמרבית מדינות ערב לא ישתתפו בכנס שייערך בישראל, ואנחנו לא שונים מהם", אמר עבדאללה אל טוראיפי, מנכ"ל הרשות לניירות ערך של איחוד נסיכויות ערב בראיון לבלומברג, והוסיף: "הרבה חברות מתנגדות לקיום הכנס בישראל, בעיקר לאחר האירועים בעזה, והיו דיבורים על להעביר את הכנס למדינה אחרת".



לישראל ואיחוד הנסיכויות אין קשרים דיפלומטיים, ובדרך כלל אזרחים ישראלים מנועים מלהיכנס למדינות המפרץ, אלא אם הם אזרחים של מדינה נוספת. האיחוד סירב להעניק ויזה לשחקנית הטניס שחר פאר כדי שתוכל להשתתף בטורניר אליפות הטניס בדובאי בפברואר האחרון, בעקבות פעולות ישראל בעזה.



"ההחלטה לערוך את הכינוס בישראל התקבלה לפני שלוש שנים והכנס יתקיים כמתוכן", אמר דיוויד קליף, מנהל התקשורת של יוסק"ו.



כנס הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך, שיתקיים השנה בתל אביב ב-8-11 ביוני, מוגדר על ידי רבים כ"פסגת דאבוס של הרגולטורים" ונחשב לראשון מסוגו שנערך לאחר פרוץ המשבר הכלכלי העולמי.



ישתתפו בו בין היתר יו"ר רשות ניירות ערך של ארה"ב (SEC), מרי שפירו; יו"ר רשות השירותים הפיננסיים (FSA) בבריטניה, לורד אדייר טרנר; יו"ר גולדמן סאקס, לויד בלנקפיין; נגיד הבנק המרכזי של איטליה, מריו דראגי; יו"ר פדרציית הבורסות העולמית, וויליאם ברודסקי; יו"ר פדרציית הבורסות העולמית, ועוד.



מארגני הכנס מקווים לגבש נייר עבודה שישמש בסיס לרגולציה עולמית חדשה, במטרה לאחד את הרגולציה בין המדינות החברות בארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully