וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופנהיימר מעלים את מחיר היעד לפאנדטק מ-8 ד' ל-12 ד'; "תוצאות הרבעון הציגו שיפור ברווחיות ואנו צופים המשך לתהליך"

TheMarker

7.5.2009 / 17:16

האנליסטים סבורים כי מיצובה החזק של פאנדטק, כספקית פתרונות תוכנה חיוניים לענף הפיננסי, עשוי להציב אותה כיעד אטרקטיבי לרכישה



בבית ההשקעות אופנהיימר מעלים את מחיר היעד לחברת פאנדטק, מ-8 דולר ל-12 דולר. "פאנדטק פרסמה דו"חות מעל תחזיותינו, למרות הסביבה העסקית המאתגרת בענף הפיננסי, שוק היעד של החברה", אומרים האנליסטים. עוד מוסיפים באופנהיימר כי מהלך הורדת ההוצאות התפעוליות הוביל להפתעה חיובית ברווח הנקי. החברה יצרה תזרים מזומנים משמעותי והגדילה את הקופה שלה.



האנליסטים מציינים כי פאנדטק מתכוונת להרחיב את בסיס הלקוחות שלה, במטרה להקטין את התלות בבנקים הגדולים, המניבים כרבע מכלל הכנסות החברה. "מצב השקעות ה-IT בקרב הבנקים מתאפיין בחוסר נראות, המקשה על מתן תחזיות לשנת 2009. אנו סבורים כי שיפור באווירה בקרב המוסדות הפיננסים עשוי להציב בפני פאנדטק שוק בעל פוטנציאל צמיחה ארוכת טווח", טוענים באופנהיימר.



הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2009 הסתכמו בכ-26.1 מיליון דולר, מעל תחזיות האנליסטים באופנהיימר להכנסות של כ-25.5 מיליון דולר. "הירידה בהוצאות תפעוליות בקצב רבעוני של כ-3 מיליון דולר הובילה לרווח נקי פרו פורמה של 0.03 דולר למניה", טוענים הכלכלנים. מעל הרף העליון של תחזיות החברה, ומעל תחזית האנליסטים באופנהיימר לרווח של 0.02 דולר למניה.



הכלכלנים מציינים כי מאז העלאת ההמלצה למניית פאנדטק ל"ביצועי יתר", לפני כשלושה חודשים, המניה זינקה בכ-80%. הזינוק במניה משקף את תחילת תהליך ההפשרה בסקטור הפיננסי, המהווה את שוק היעד לפאנדטק, אומרים באופנהיימר.



"תוצאות הרבעון הציגו שיפור ברווחיות החברה, שנבע מצעדי התייעלות שבוצעו בתחילת השנה ואנו צופים המשך לתהליך זה. אנו סבורים כי מיצובה החזק של פאנדטק, כספקית פתרונות תוכנה חיוניים לענף הפיננסי, עשוי להציב אותה כיעד אטרקטיבי לרכישה", מסכמים האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully