וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט ומכללת וינגייט מקימים בית ספר לתקשורת ספורט

אופיר בר-זהר

7.5.2009 / 21:03

בראש הניהול המקצועי של בית הספר יעמוד אבי ברזילי; בין המרצים של בית הספר יהיו כוכבי ערוץ הספורט



ערוץ הספורט ומכללת וינגייט מקימים בית ספר לתקשורת ספורט. המוסד הודיע כי הוא מתעתד להיות המוסד המרכזי והמקצועי ביותר להכשרת כוח אדם בתקשורת הספורט בישראל. הסטודנטים יתמחו בתקשורת הספורט בכל הענפים בהן קיימת: בטלוויזיית הספורט, באינטרנט, בעיתונות הכתובה, ברדיו ובסלולר.



השיעורים הפרונטאליים יתקיימו במכללת וינגייט, שברשותה מבנה אקדמי בעל ציוד מתקדם להדרכה ולתרגול, ובמקביל יתקיימו שיעורי תרגול והרצאות באולפני ערוץ הספורט בתל אביב ובהם חדרי העריכה ומוקדי השידור של הערוץ. המדריכים המקצועיים והמרצים במכללה יהיו בין השאר עיתונאים מובילים, עורכים בכירים וכוכבי המסך של ערוץ הספורט.



במסגרת הלימודים יעביר בית הספר קורסים שונים ומקיפים לעיתונות ספורט כתובה, משודרת ומקוונת. בין המקצועות שילמדו הסטודנטים: עריכת חדשות ספורט, עריכת שידורים ותקצירים, קורס לשדרי טלוויזיה שיכלול תרגול מעשי מאולפני ערוץ הספורט וממגרשים, כתיבה ועריכה באתר ספורט באינטרנט, יסודות הפקה, צילום ועריכה של תכניות וכתבות בטלוויזיה והרצאות העשרה של אורחים מהשורה הראשונה של עיתונאי הספורט, מאמנים, שופטים ומנהלי קבוצות ספורט בישראל.



בראש הניהול המקצועי של בית הספר יעמוד אבי ברזילי (55) ששימש עד לאחרונה העורך הראשי של חדשות הספורט. בעברו שימש ברזילי, בין השאר, כעורך החדשות ב"ידיעות אחרונות", עורך תכניות הטלוויזיה "עובדה" ו"אולפן שישי" בערוץ 2, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10 ועורך ראשי של "חדשות הספורט" בערוץ הספורט. בראש צוות הניהול האקדמי של בית הספר יעמוד ד"ר איציק בן מלך, שהקים את היחידה לספורט הישגי ואחראי על ההכנות האולימפיות בישראל.



מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר: "הספורט הוא אחד התחומים המסוקרים והמעניינים ביותר בתקשורת. בית הספר לתקשורת של ערוץ הספורט ומכללת וינגייט יספק כלים מקצועיים לסטודנטים, תוך תרגול והתמחות בשטח בהנחיית טובי העיתונאים ואנשי הספורט בישראל. אני משוכנע כי הידע הרב והניסיון שנצברו בערוץ הספורט בשילוב המקצוענות של אנשי מכללת וינגייט, ינפקו את מרכז לימודי התקשורת הטוב מסוגו בארץ".



ראש בתי הספר להשתלמויות של מכללת וינגייט, שלמה בן גל: "בית הספר לתקשורת הספורט מהווה נדבך נוסף בפעולות הרבות שעושה המכללה לקידום אנשי מקצוע בספורט תחרותי והישגי בהכשרתם של מאמנים, מנהלים, שופטים ובעלי תפקידים נוספים בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully