וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחץ המוסדיים: בתו של מוטי זיסר באלביט הדמיה תסתפק ב-10,000 שקל בחודש - חצי מהשכר המבוקש

נתן שבע

10.5.2009 / 9:38

האסיפה הכללית אישרה להילה זיסר בנדט בת ה-25 חסרת הניסיון תנאים מקוצצים כמנהלת בחטיבת הקמעונות



התנאים המפנקים אותם ביקש מוטי זיסר, בעל השליטה באלביט הדמיה, להעניק לביתו הילה זיסר- בנדט, קוצצו - בלחץ המוסדיים. האסיפה הכללית אישרה לזיסר-בנדט בת ה-25, שתועסק בחברה בחטיבת הקמעונות, שכר של 10,000 שקל בחודש עם עדכון אוטומטי של 2.5% בשכר, מידי שנה. הכוונה המקורית שהובאה בפני המוסדיים היתה להעניק לבתו של זיסר שכר כפול של 20 אלף שקל בחודש עם עדכון אוטומטי של 5% בשכר בשנה.



גם הבונוס השנתי הופחת לרמה של לא יותר משתי משכורות - בכפוף לאישורו של מנהל החטיבה, אריק בן זינו. גם כאן התנאים המקוריים אותם התבקשו אסיפת בעלי המניות לאשר עמדו על בונוס של 3 משכורות. גם ההשתתפות החברה בהוצאות הפלאפון של זיסר הצעירה הוגבלה לרמה של 600 שקל בחודש.



זיסר תקבל כמתוכנן ביטוח מנהלים, קרן השתלמות, רכב מדרגה 2 ואפשרות לקבלת אופציות אם תהיה כזו. בחברה מציינים כי התנאים שיוענקו לזיסר הצעירה דומים לתנאים בחברות הפועלות באותו ענף.



לפני חודש התבקשה אסיפת בעלי המניות באלביט הדמיה לאשר לזיסר הצעירה, שסיימה לא מכבר תואר בשיווק במרכז הבינתחומי בהרצליה, את תנאי ההעסקה כמנהלת בחטיבת הקמעונות. לזיסר-בנדט אין ניסיון ניהולי. בהודעה אז צוין כי ניסיונה מסתכם בהשתתפות בתחרות שנתית אותה ערכה לוריאל עבור הסטודנטים, ובנסיון צבאי בתחום הדוברות בחיל האוויר.



החטיבה הקמעונית של אלביט הדמיה כוללת את הפעילות של רשת החנויות מנגו, וצפויה לכלול גם את רשת GAP, זיכיון בה זכתה החברה בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully