וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגייסים כספים: AIG עשויה למכור בנין בטוקיו בעבור מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

10.5.2009 / 9:03

חברת הביטוח האמריקאית עשויה למכור את בנין מטה החברה בטוקיו לחברת ניפון לייף



AIG, חברת הביטוח האמריקאית, קרובה למכירת הבנין של מטה החברה בטוקיו לחברת הביטוח ניפון לייף - חברת הביטוח הגדולה ביפאן, עבור מיליארד דולר, כך אמר מקורב לחברה לסוכנות הידיעות בלומברג.



הסכם למכירת הבנין, בן 15 קומות, במרכז אזור מרונוצ'י בטוקיו, עשוי להיות מושג לכל המוקדם בשבוע הבא, לפי המקורב. זהו אזור המשרדים היקר ביותר ביפאן. AIG, שהמטה המרכזי שלה ממוקדם בניו יורק, מעוניינת למכור את הנכס לאחר שחולצה על ידי ממשלת ארה"ב.



ענקית הביטוח שקרסה AIG דיווחה החודש על הפסד רבעוני של 4.35 מיליארד דולר, או 1.98 דולר למניה, לעומת הפסד של 7.81 מיליארד דולר, או 3.09 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד.



הפסדי החברה נבעו בעיקר מעלויות ארגון מחדש ועלויות חשבונאות הקשורות למסים בשל ההפסדים שספגה. על בסיס מתוקן, דיווחה החברה על הפסד של 1.6 מיליארד דולר לעומת הפסד של 3.56 מיליארד דולר בשנה שעברה.



באמצע חודש אפריל הודיעה חברת הביטוח האמריקאית AIG כי תמכור את חטיבת ביטוח הרכב 21st Century לקבוצת השירותים הפיננסים ציריך פייננשל תמורת 1.9 מיליארד דולר - עסקת המכירה הגדולה ביותר של AIG מאז שענקית הביטוח החלה בניסיון למכור נכסים בעקבות לחץ הממשל האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully