וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף מסכמת את הרבעון הראשון עם ירידה של 9% ברווח התפעולי ל-24 מיליון שקל

יעל פולק

10.5.2009 / 10:20

מתחילת 2009 התחזקה מניית החברה ב-18%



רבעון ראשון לא קל לקמעונאית האופנה גולף - הכנסות החברה הצטמצמו ב-6.4% והסתכמו ב-150 מיליון שקל והרווח התפעולי ירד ב-9.3% והסתכם ב-24 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2009. הכנסות המימון של החברה, בהיקף של כ-8.2 מיליון שקל, הן שהובילו אותה להציג גידול של 24% ברווח הנקי, שהסתכם ב-24.2 מיליון שקל ברבעון.



עסקאות גידור שביצעה החברה על מנת להתגונן משינויים בשער החליפין של הדולר הן שסיפקו לחברה הכנסה נאה של כ-5.5 מיליון שקל, לעומת הוצאה של כ-3 מיליון שקל בתקופה המקבילה. בנוסף לכך רשמה החברה גידול של כ-2.5 מיליון שקל כתשואות על עודפי המזומנים שלה.



פעילות החברה מתמקדת בעיצוב, קניינות, שיווק ומכירה קמעונאית של מוצרי אופנה, בעיקר תחת שמות מותגים הנמצאים בבעלות החברה. החברה מפעילה את גולף, פולגת, אינטימה.



תזרים המזומנים של החברה ברבעון הראשון הסתכם בכ-12 מיליון שקל, לעומת כ-7.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ההון החוזר החיובי של החברה הסתכם ב-223.4 מיליון שקל ברבעון הראשון.



בדו"חות הכספיים מסבירה החברה כי הירידה במכירות נבעה כתוצאה מהשפעות המצב הכלכלי, כתוצאה ממצג האוויר הקייצי שהקטין את מכירות קולקציית החורף ומסגירת חלק מחנויות החברה בתקופת מבצע עופרת יצוקה. את הגידול ברווח הנקי מסבירה החברה כתוצאה של צמיחת הכנסות המימון, אשר קוזז בחלקו מהירידה ברווח התפעולי.




מתחילת 2009 התחזקה מניית החברה ב-18%, בשנה האחרונה איבדה מניית החברה כ-3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully