וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים בריטי מנסה למנוע מסטנלי קרונקי להשיג שליטה בארסנל על ידי רכישת מניות

סוכנויות הידיעות

10.5.2009 / 10:27

סטיבן פרי, מחברת לונדון אקספורטר קורפוריישן, חושב שבעלות משותפת על המועדון היא הפתרון הטוב ביותר



מושיע פוטנציאלי הגיח עבור מועדון הכדורגל הבריטי ארסנל, בתקווה לרכוש נתח מהמועדון ולמנוע מטייקון הספורט האמריקאי סטנלי קרונקי מלהשיג שליטה בו - כך דיווח העיתון "טלגרף" הבריטי.



סטיבן פרי, דירקטור במשרה ניהולית בחברת לונדון אקספוסטר קורפוריישן - חברת מסחר אנגלו-סינית - מנסה לרכוש מניות בארסנל כדי לשמור על בעלות משותפת במועדון, ולמנוע ממנו מלעבור לידיו הפרטיות של קרונקי.



"פרי אינו אנטי קרונקי, הוא פשוט מאמין שארבעה בעלי מניות עיקריים, והנפקה לבעלי מניות קיימים היא הדרך הנכונה עבור מועדון הספורט", אמר מקורב לאיש העסקים הבריטי. "פרי חושב ששליטה על ידי בעל מניות אחד היא מודל לא טוב עבור מועדון הספורט".



החדשות לגבי ניסיונותיו של פרי לרכוש מניות בארסנל מגיעות בימים בהם קרונקי, הבעלים של 28.3% מארסנל, ואלישר אומאנוב, איל הפלדה הרוסי המחזיק 25% מארסנל, נאבקים על השליטה במועדון הספורט.



ב-1 במאי הגדיל קרונקי את אחזקותיו בארסנל, לאחר שרכש עוד 8% ממועדון הספורט בעבור 50 מיליון ליש"ט (76 מיליון דולר) ממשפחת קאר - חברה עתיקת יומין בדירקטוריון של ארסנל. בעלת מניות נוספת במועדון היא ליידי נינה ברייסוול, הבעלים של 15.9% מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully