וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשב של ניו יורק: וול סטריט עוד תחזור לעצמה - התעשייה תמיד ממציאה עצמה מחדש

יובל מעוז

10.5.2009 / 10:54

מנהל חטיבת נגזרים בדויטשה בנק: שוק המניות צודק; שוק האשראי יבצע תיקון



"וול סטריט עוד תחזור לעצמה. התעשייה תמיד ממציאה עצמה מחדש ויוצרת צמיחה מחדש". כך אמר היום וויליאם תומפסון, החשב ה-42 של עיריית ניו יורק, בוועידת תל אביב להשקעה מוסדית של די.סי.פייננס. תומפסון סיפר על ההיסטוריה של וול סטריט ועל המשברים הקודמים שחווה שוק המניות בארה"ב וכיצד בכל פעם הוא התאושש ויצא מהמשבר חזק מבעבר.



תומפסון מכהן בתפקידו מ-2002 וב-2006 נבחר לכהונה נוספת בתפקידו. "אנחנו משקיעים לטווח ארוך. דבר אחד שאנו לא נוטשים במשבר הנוכחי הוא נטישת האסטרטגיה שלנו להשקעה בטווח ארוך".

ויקטור שוחט, מנהל חטיבת מכירות נגזרים של דויטשה בנק, אמר כי "שוק המניות נמצא פחות או יותר במחירים סבירים אך שווקי האשראי משקפים משבר כמו בשנות השלושים. אחד מהשווקים האלה צודק, ולדעתי שוק המניות צודק ולכן שוק האשראי יבצע התאמה".

"התוצאה של פריסת חובות וכניסה לאיזון יוביל לכך שרמת החיים בעולם תהיה נמוכה יותר. התהליך הזה ייקח הרבה זמן. אנחנו נראה בשווקים תהליכי צמיחה נמוכים יותר", אמר שוחט.

סיימון הופקינס, מנכ"ל פורצ'ן, חברת קרן של קרנות גידור, אמר כי "המודל של קרנות הגידור לא נתן מספיק בטחונות למשקיעים", בהתייחס למשבר שעבר על קרנות הגידור ב-2008, בו הצטמקה תעשיית קרנות הגידור ורשמה פדיונות גבוהים. "קרן של קרנות גידור הוא סוג של פירמידה והיא לא יעילה לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully