וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ירידות של כ-1% בנאסד"ק ובדאו; צ'ק פוינט עולה ב-1.5%; פאנדטק מוסיפה כ-5.5% על רקע חוזה

גיא ימין

28.11.2001 / 18:12

DSPG מאבדת כ-1.5% על אף המלצת "קנייה" של סלומון סמית ברני; אי.סי.איי עולה בכ-3%; אולטיקום מאבדת כ-4.5%;



ירידות שערים מאפיינות את יום המסחר במדדים המובילים, ובשעה זו מאבד מדד הנאסד"ק 0.9%. ירידות הן גם מנת חלקו של הדאו ג'ונס, שרושם עתה ירידה של 1%



נזכיר כי מדד מניות הטכנולוגיה הוסיף קרוב ל-15% מאז חידוש המסחר לאחר אירועי ה-11 בספטמבר, וכ-36% מאז רמת השפל שלו במהלך שבועות אלה. גם לאחר התוצאות השליליות ביחס לצפוי של מדד אמון הצרכנים לחודש נובמבר, אשר התפרסמו אתמול, רשם הנאסד"ק ירידה מינורית של 0.3% בלבד.



לתחזיות פסימיות של ג'יי פי.מורגן יש השפעה שלילית על מניות הבלו צ'יפ היום. בבית ההשקעות חתכו את תחזית הרווחים לבואינג (סימול BA), והזהירו כי על יצרנית המטוסים יהיה להמשיך ולקצץ באופן דרסטי את הוצאותיה על מנת להתאימן לירידה בביקושים למטוסי נוסעים. בבית ההשקעות גם הביעו דאגה מעסקיה של חטיבת מערכות הכוח של ג'נרל אלקטריק (סימול GE), מניות בואינג וג'נרל אלקטריק מאבדות 2.4% ו2.2% בהתאמה



על מניות הטכנולוגיה משפיעה לשלילה מניית אינטל , שמאבדת 1.1%. המומנטום השלילי במניה נובע מהערכות כי ענקית השבבים לא תצליח לעמוד בביקושים למעבד הפנטיום 4 שלה, בעקבות העלייה במכירות של מחשבים אישיים. אמש עלתה מניית אינטל ב-1.4% בעקבות הצהרות של סמנכ"ל הכספים של החברה בדבר כך שהחברה חשה בנוח עם התחזיות לרבעון הרביעי. מדד המוליכים למחצה של הבורסה בפילדלפיה (SOX) רושם ירידה של 2.1% בשעה זו.



בזירה המקרו כלכלית, צפוי להתפרסם בשעה 21:00 היום הספר הבז' שמפרסם הבנק המרכזי. לדו"ח זה, המספק תיאור כלכלי באיזורים שונים בארצות הברית אין בדרך כלל השפעה משמעותית על כיוון המסחר בוול סטריט, וגם בהיעדרן של חדשות כלכליות אחרות, ספק אם הוא יסעיר את השווקים.



אולטיקום-עדיין מעל למחיר ביום פירסום אזהרת הרווח
המניות הישראליות נסחרות במגמה מעורבת, עם נטייה לירידות שערים. בסלומון סמית ברני החלו לכסות את DSPG עם המלצת "קנייה" אך מניית החברה מאבדת כעת 1.4% למחיר של 23.6 דולר. מחיר זה נמוך ב-21.3% ממחיר יעד של 30 דולר אותו קבעו בבית ההשקעות למניה, בעקבות ההערכות כי החברה תיהנה מעלייה בביקוש לרשיונות השבבים שלה.



מניית אולטיקום ממשיכה להיסחר בתנודתיות, והיא מאבדת עתה 4.7% לאחר עליות של כ-1.5% אתמול, וירידות של 3.7% במהלך המסחר שלשום. אולטיקום עדיין לא פירסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי (שהסתיים עבורה בחודש אוקטובר), ואולם במהלך החודש שעבר היא פירסמה אזהרה לקראת הדו"חות. ספקית תוכנות הערך המוסף לספקיות טלקום העריכה אז כי ההכנסות לרבעון השלישי יסתכמו ב-13-14 מיליון דולר, וכי בשורה התחתונה היא תציג רווח של 3-4 סנט למניה.



המחיר הנוכחי של המניה, של 9.6 דולרים, משקף לחברה שווי של כ-400 מיליון דולר, והוא גבוה ב-1% ממחירה לפני פירסום אזהרת הרווח. מניית החברה האם קומברס , המחזיקה בכ-74% ממניותיה של אולטיקום, רושמות בשעה זו ירידה של 3.7% למחיר של 22.2 דולר.



בעליות בולטת פאנדטק , אם כי במחזור נמוך יחסית לממוצע, והיא מוסיפה בשעה זו 5.4% למחיר של 4.7 דולרים. החברה, המספקת פתרונות תוכנה לבנקאות מקוונות, דיווחה היום כי פירסט נשיונל בנקרס בנק (FNBB), בחר בתוכנת פאנדטק באנקר (Fundtech Banker) לאספקת שירותי סליקה אוטומטית (ACHבאינטרנט פרי פיתוחיו, אותה יציע ללקוחותיו במגזר הבנקאי.



עוד בולטות צ'ק פוינט שעולה 1.5% למחיר של 40 דולר; גילת , שמוסיפה 8.5% למחיר של 4.2 דולרים, ואי.סי.איי , שרושמת עלייה של 3.2% למחיר של 4.9 דולרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully