וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר חדש? דנקנר נפגש עם גפני

צבי זרחיה

11.5.2009 / 8:00

יו"ר הפועלים מבקש לגייס לטובתו את יו"ר ועדת הכספים בעקבות המתקפה של פישר עליו. מחר אמור בנק הפועלים להשיב לבנק ישראל על הבקשה להדיח את דנקנר

יו"ר בנק הפועלים דני דנקנר מבקש לגייס לטובתו את יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה). דנקנר נפגש היום (יום א') עם גפני בעניין דרישתו של נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר להדחתו - כך נודע ל-TheMarker.

הפגישה נערכה ביוזמתו ובעקבות פנייתו של דנקנר אל גפני. בעקבות הפגישה ייפגש גפני עם הנגיד פישר ועם המפקח על הבנקים רוני חזקיהו וככל הנראה יציג את עמדת דנקנר. גפני אישר שנפגש עם דנקנר אך סירב לפרט את מהלכה.

העיתוי לפגישה היום מעניין, לנוכח העובדה שמחר (יום ב') אמור בנק הפועלים להשיב לבנק ישראל על דרישתו להדחתו של דנקנר. בכנסת מעריכים שדנקנר מבקש לגייס את גפני שיצדד בעמדתו על מנת לרכך את עמדתו של הנגיד פישר והמפקח על הבנקים חזקיהו.

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב-TheMarker, דנקנר ביקש כבר בשבוע שעבר להיפגש עם גפני לנוכח העובדה שוועדת הכספים צפויה בקרוב לקיים דיון בפרשה.

ועדת הכספים אמורה היתה לקיים דיון בעניין ביום ד' הקרוב, אבל מועד הדיון נדחה בעקבות בקשתו של הנגיד פישר מיו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין (ליכוד). ביום ד' האחרון אמר פישר בוועדת הכספים שהוא מוכן להגיע לפשרה בעניין. בכנסת סבורים שפניית דנקנר אל גפני נועדה לסלול את הדרך להבנה כלשהי.

כפי שפורסם בלעדית ב-TheMarker, דנקנר גם טילפן בשבוע שעבר אל יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) בבקשה להיפגש עימו. אקוניס נענה אף הוא לבקשת הנגיד ודחה את הדיון שנועד להתקיים השבוע בוועדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully