וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית שירותי הבריאות בארה"ב לאובמה: נחסוך 2 טריליון דולר לממשל ב-10 שנים

סוכנויות הידיעות

11.5.2009 / 10:04

בתי חולים, חברות ביטוח ורופאים יפחיתו עלויות לממשל במהלך שיסייע לספק ביטוח ממלכתי לכל אזרחי ארה"ב



תוכניתו של הנשיא ברק אובמה לספק ביטוח בריאות לכל תושבי ארה"ב עשתה צעד גדול קדימה ביום ראשון. מנהיגי החברות המובילות בתעשיית שירותי הבריאות הציעו להפחית את עלויות השירותים שלהם ב-2 טריליון דולר במשך 10 השנים הבאות כדי לסייע לממן את התוכנית.



לך זה יוצר ברית בין אובמה לבין המגזר הפרטי, שבעבר נלחם נגד ניסיונו של ביל קלינטון לערוך רפורמה בשירותי הבריאות. למרות שההצעה מצד התעשייה איננה פותרת את כל פרטי הבעיות של מערכת בריאות חדשה, היא מסייעת לשחרר תקציב ענקי לשלם עבור הביטוח. היא גם מציבה את המגזר הפרטי בעמדה טובה להשפיע על החוק שייחתם בקונגרס.



שש קבוצות גדולות מתכננות להגיש לאובמה מכתב בו יתחייבו להקטין את קצב גידול העלויות לביטוחי בריאות ב-1.5% בשנה, אמרו בכירים בממשל. הפרטים המלאים ייחשפו בארוע של הבית הלבן ביום שני.



אובמה הציג מתווה לרפורמה בשירותי הבריאות, אשר את פרטיה צריך הקונגרס להכין ולחוקק השנה. תוכניתו מתבססת על המערכת הנוכחית, שבה מעסיקים, ממשלה ואנשים פרטיים חולקים באחריות לתשלום על השירותים, אשר ניתנים על ידי גורמים פרטיים. הממשלה תשחק תפקיד גדול יותר על ידי סבסוד עלויות הביטוח לאנשים רבים יותר, ותדאג להגנות טובות יותר לצרכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully