וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נילית רכשה את חברת נילסטאר האמריקאית מענק הפיננסים ג'יי פי מורגן

אורה קורן

11.5.2009 / 11:04

מנכ"ל נילית, אריה גוטליב: "רכישת נילסטאר מתבצעת למרות המשבר הכלכלי - זהו מהלך אסטרטגי ארוך טווח"



יצרנית חוטי הניילון, נילית, רכשה באחרונה את חברת נילסטאר NYLSTAR האמריקאית, העוסקת בטווית חוטי נילון. החברה הממוקמת בוירג'יניה מעסיקה כ-200 עובדים ומחזור מכירותיה בשנת 2008 עמד על כ-53 מיליון דולר.



ה גוטליב ציין, כי "רכישת נילסטאר מתבצעת למרות המשבר הכלכלי. זהו מהלך אסטרטגי ארוך טווח, שיתרום לחיזוק מעמדה של נילית כיצרן מוביל בתחום סיבי הנילון לתעשיית הטקסטיל והפולימרים לתעשיית הרכב, החשמל והאלקטרוניקה".



זוהי הרכישה הרביעית שנילית מבצעת בשלוש השנים האחרונות. לנילית מפעלים בישראל (מגדל העמק), איטליה, גרמניה וסין.



כמו כן, לנילית מספר מיזמים משותפים עם חברות אמריקאיות וחברה איטלקית. מחזור המכירות של קבוצת נילית הסתכם בשנת 2008 בכ-440 מיליון דולר והיא מעסיקה כ-1,400 עובדים, מהם 640 במגדל העמק.



נילית, יצרנית פולימרים וסיבי ניילון, היא מהיצואניות המובילות בישראל (מייצאת כ-95% מתוצרתה), ומהחברות המרכזיות בעולם בייצור סיבי ניילון לתעשיית הטקסטיל.



החברה נוסדה בשנת 1971 על ידי משפחת לוי. במאי 2005 רכשה קרן מרקסטון 20% מהחברה. בנוסף לפעילותה בתחום סיבי הניילון, לחברה פעילות עסקית נוספת בתחום הפלסטיקה. חטיבת הפלסטיקה מייצרת פולימרים מרוכבים לתעשיית הרכב, האלקטרוניקה והחשמל.



לנילית יותר מ-300 לקוחות בעולם ובבעלותה מפעלים יצרניים גם בגרמניה, איטליה וסין. היא משווקת תוצרתה על ידי חברות בנות וביתר הארצות בנוי מערך השיווק על סוכנים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully