וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזים העתיידים בוול סטריט מורים על ירידות של כ-1% בפתיחה על רקע מימוש רווחים של המשקיעים

ניר צליק

11.5.2009 / 14:32

אורמת תסחר על רקע דו"חות הרבעון הראשון; גילת לוויינים צפויה לפרסם את הדו"חות לפני פתיחת המסחר



החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מורים על ירידות של כ-1% בפתיחת שבוע המסחר על רקע רצונם של המשקיעים לממש את רווחיהם מהעליות שנרשמו לאחרונה.







ביום שישי, הוסיף דאו ג'ונס 2% ל-8575 נקודות, נאסד"ק עלה ב-1.3% ל-1739 נקודות ו-S&P 500 טיפס ב-2.4% ל-929 נקודות. בסיכום שבועי, עלה דאו ג'ונס ב-4.4%, נאסד"ק התחזק ב-1.2% ו-S&P 500 הוסיף 5.9%.



בגזרת המקרו, לא צפויים אירועים היום. המשקיעים ממתינים בעיקר לנאומו של בן ברננקי, יו"ר הבנק הפדרלי, שצפוי לנאום בוועידת השווקים הפיננסיים של הבנק הפדרלי של אטלנטה, שתערך באיי ג'קיל בג'ורג'יה.



ארה"ב מסתכנת ב"עשור אבוד" משלה, אם לא תנקוט צעדים אגרסיוויים להמרצת הכלכלה ולטיהור מערכת הבנקאות, אמר היום הכלכלן זוכה פרס הנובל פול קרוגמן. "אנחנו מבצעים חצאי צעדים המסייעים לכלכלה לקרטע אך מבלי להתאושש, וצעדים המסייעים לבנקים לשרוד, מבלי לשגשג", אמר קרוגמן לעיתונאים בעת ביקור בבייג'ינג. "אנחנו עושים בדיוק מה שהיפאנים עשו בשנות ה-90'".



מנגד, אמר המיליארדר האמריקאי ג'ורג' סורוס לעיתון הגרמני "פרנקפורט אלגמיינה צייטונג", כי מגמת ההאטה במשבר הפיננסי נבלמה, והשפעות חבילת התמריצים של ממשל אובמה מתחילות להיות ניכרות. סורוס אף אמר כי אסיה תהיה האזור הראשון שצפוי לצאת מהמשבר, וכי סין תחליף את ארה"ב כמנוע הצמיחה העולמית. "אני צופה כי תחול התאוששות שתפצה על מחצית מההאטה שחווינו, אך לאחר מכן תהיה סטגנציה", אמר סורוס. "אסיה תהיה הראשונה שתמצא דרכה אל מחוץ למשבר, אך גם ארה"ב נמצאת בתהליך דומה", הוסיף.



אלרגן, יצרנית הבוטוקס, תכשיר הפלא לטיפול בקמטים, תתמודד בקרוב עם תחרות קשה, כאשר החברות נסטלה ולוריאל יתחילו בחודש הבא לשווק תכשיר חדש לטיפול בקמטים באמצעות זריקה. התכשיר, אשר ייקרא אזלור, הינו תכשיר להזרקה, אשר, בדומה לבוטוקס נגזרת מהרעלן המשתק בוטולינום טוקסין. תכשיר הבוטוקס הוא בעל נתח של 83% בשוק העולמי של תרופות נגד קמטים, ומכירותיו הסתכמו השנה ב-1.3 מיליארד דולר.



בחברות הישראליות, אורמת טכנולוגיות הכתה את התחזיות. החברה סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 99.9 מיליון דולר, עלייה של 44% לעומת הכנסות של 69.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי עמד על 14.5 מיליון דולר או 32 סנט למניה ביחס לרווח נקי של 10 מיליון דולר או 24 סנט למניה ברבעון המקביל - עלייה של 45.2%. בכך עקפה החברה את תחזיות השוק להכנסות של 88.8 מיליון דולר ולרווח של 25 סנט למניה.



ווקלטק, חלוצת טכנולוגיית ה-VOIP, וגילת לוויינים צפויות לפרסם את דו"חותיהן לפני פתיחת המסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully