וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג להסתדרות: עובדי מפעל קופולק בנגב יתארגנו במסגרתה ויקבלו תוספת שכר

חיים ביאור

11.5.2009 / 13:21

במסגרת ההסכם העובדים יקבלו תוספת שכר של 300 שקל בכל שנה ותוספת שנתית של 1.5% לשכר הבסיס



בעוד עופר עיני דורש מהממשלה, במסגרת הדיונים על עסקת החבילה, לסייע לו בתחום של התארגנות עובדים במסגרת ההסתדרות, נחלה ההסתדרות הישג מקומי בתחום זה: אתמול נחתם הסכם קיבוצי ראשון במפעל התרופות הווטרינריות קופולק, המצרף 120 מעובדי המפעל להסתדרות. עובדים אלה יקבלו תוספת שכר של 300 שקל בכל שנה ועוד תוספת שנתית של 1.5% לשכר הבסיס.



ים - 180 ימים, לעומת 90 ימים שהובטחו עד כה בחוזים האישיים. כל עובד יקבל תוספת של יום חופשה אחד בשנה ויהיה זכאי לשני ימי חופשה בגין אירועים משפחתיים. שווי השי לחג הוכפל גם הוא.



עוד קובע ההסכם הקיבוצי שכל עובדי המפעל יצורפו לקרן השתלמות. עובדים ותיקים, שכבר מופרש עבורם סכום לקרן ההשתלמות, יהנו מתוספת הפרשה של 2.5%. ההסכם גם מכיר בוועד העובדים כגוף עמו תתדיין ההנהלה בנוגע לפיטורי עובדים או ניודם ממחלקה למחלקה וכן קיום אירועים בתחום הרווחה.



לדברי בביוף, להסכם במפעל קופולק חשיבות דווקא מכיוון שהוא נחתם בעת מיתון קשה. "במקומות העבודה המאורגנים קיים בטחון תעסוקתי ברמה גבוהה לעובד גם בעת משבר וחוסר יציבות במשק", הוא אמר.



חברת קופולק, שבבעלות החברה האמריקאית פיברו אנימל הלת' קורפוריישן, מחזיקה שני מפעלים בישראל, בפתח תקווה וברמת חובב. החברה עוסקת בייצור ויטמינים, תוספי מזון, מוצרי קוסמטיקה ותרופות וטרינריות. יוזמת ההצטרפות של עובדי קופולק, החלה לאחר ההתארגנות של עובדי המפעל השכן כימהגיס, מפעל בו נחתם הסכם קיבוצי ראשון לפני חצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully