וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבינטקס מציעה הסדר לבעלי אג"ח ב': הארכת מועדי התשלום בשנה וחצי והעלאת הריבית ב-1% כל שנה

יעל פולק

12.5.2009 / 11:09

לחברה חוב בהיקף של 95.7 מיליון שקל לבעלי האג"ח



בסוף החודש אמורה רבינטקס להחזיר חלק מחובה (כ-33 מיליון שקל) לבעלי איגרות החוב מסדרה ב'. אך לפני התאריך המיועד - ביום רביעי הבא - תכנס החברה אסיפה כללית של בעלי האג"ח, על מנת לגבש הסדר לפריסה מחודשת של החוב, שמסתכם ב-95.7 מיליון שקל.



עיקרו של ההסדר הוא פריסת יתרת שלושת התשלומים הנותרים (מאי 2009, 2010 ו-2011), באופן שיגדיל את משך החיים הממוצע (מח"מ) של איגרות החוב בשנה וחצי, כך שיתרת החוב למחזיקי האג"ח תשולם ב-7 תשלומים עד לדצמבר 2012.



במידה שתתקבל הסכמת מחזיקי האג"ח לפריסה הזו, יעלה שיעור הריבית המשולם על יתרת קרן איגרות החוב באופן הדרגתי, כך בכל שנה יעלה שיעור הריבית שחל על היתרה של האג"ח שבמחזור ב-1%. בנוסף, תשעבד החברה לטובת המחזיקים בשעבוד קבוע ראשון בדרגה את מלוא אחזקותיה במניות גארלינק אינטרנשיונל, חברה בת בבעלות מלאה של החברה.



בנוסף, ההסדר יכלול זכות של החברה לפדות אחת לכל רבעון בפדיון מוקדם חלק או את כל יתרת איגרות החוב שתהיינה באותה עת במחזור, בתמורה לתשלום הערך ההתחייבותי של אותה יתרה.



בדו"חות הכספיים האחרונים של רבינטקס, העוסקת בייצור מוצרי מיגון בליסטיים, הזהירו רואי החשבון של החברה כי ללא השגת מימון היא לא תצליח לפרוע את חובותיה. זאת, לנוכח הפסד של 29 מיליון שקל שבו סיימה את 2008 ותזרים שלילי מפעילות שוטפת של 14.6 מיליון שקל.



מתחילת 2009 התחזקה מניית רבינטקס ב-65%. איגרת החוב מסדרה 2 של החברה נסחרת בתשואה של 51% והתשואה עליה עלתה ב-48% מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully