וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הבנקים במצייצים: בנק אוף אמריקה וולס פארגו החלו לשלוח עדכונים ללקוחותיהם דרך הטוויטר

סוכנויות הידיעות

12.5.2009 / 14:57

בנקים וחברות אחרות, כמו אמריקן אקספרס וסיטי, השיקו דפים באתרים פייסבוק ומיי ספייס



אחרי שנראה היה שהרשתות החברתיות כבשו כל תחום אפשרי, מגיע תורם של הבנקים. העיתון "USA טודיי" דיווח אתמול כי טוויטר - שירות המיקרובלוגינג שבו מועברים מסרים של עד 140 מילה - הפך לדרך מקובלת בה מתקשרים בנקים בארה"ב עם לקוחותיהם.



הבנקים הגדולים ולס פארגו ובנק אוף אמריקה החלו באחרונה לשלוח ללקוחותיהם עדכונים שונים - החל בעמלות על שירותים וכלה בהצעות שונות להשקעות ותוכניות חיסכון – והכל דרך הטוויטר. בנקים וחברות אחרות, כמו אמריקן אקספרס וסיטי, השיקו דפים באתרים פייסבוק ומיי ספייס, וישנם בנקים שהגדילו לעשות ופירסמו סרטוני פרסומת באתר יו טיוב.



"המדיה החברתית היא עולם חדש לגמרי, ואי אפשר שלא לקחת בו חלק", אמרה דוברת בנק UMB פייננשל מקנזס, אשר "מצייץ" ללקוחותיו בכל נושא הקשור לבנק ולמגזר כולו.



בבנקים סבורים כי הגברת נוכחותם ברשתות החברתיות תסייע להם להגיע לפלח השוק ההולך ומתרחב של המשתמשים ברשתות החברתיות, בתקופה בה זקוקים הבנקים לגישה אל כמה שיותר לקוחות. יתרון נוסף בשימוש באמצעי זה הוא הגישה המיידית והישירה אל הלקוחות.



הרשתות החברתיות גם נותנות במה לתלונותיהם של לקוחות הבנקים: ג'סי הטבאו, מהנדס תוכנה מסן פרנסיסקו, כתב בטוויטר שלו: "תפסיקו כבר להתפרנס מקנסות האיחורים שלי! אתם קונסים אותי יותר משאתם מלווים לי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully