וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו.אס בנקורפ גייס 3.5 מיליארד בהנפקת אג"ח ומניות - במטרה להחזיר את כספי הסיוע שקיבל מהממשל

סוכנויות הידיעות

12.5.2009 / 17:26

יו.אס בנקורפ, הבנק השמיני בגודלו בארה"ב, עבר בהצלחה את מבחני העמידות ולא אולץ לגייס הון על ידי הממשל



יו.אס בנקורפ, הבנק השמיני בגודלו בארה"ב, הודיע היום כי גייס 3.5 מיליארד דולר באמצעות הנפקת אג"ח ומניות. זאת, למרות שעבר את מבחני העמידות שערך הממשל לבנקים בארה"ב בהצלחה, במטרה להחזיר את כספי הסיוע שקיבל מהממשל הפדרלי בהקדם האפשרי.



יו.אס בנקורפ הודיע כי מכר בסך 2.5 מיליארד דולר והנפיק אג"ח לא מבוטחות ל-5 שנים בסך מיליארד דולר. הבנק מכר 139 מניות במחיר של 18 דולר למניה, 2.7% מתחת למחיר הנעילה של מניית הבנק אתמול ו-12.4% פחות ממחיר הנעילה של מנייתו ביום שישי. כדי לעמוד בביקוש, הודיע הבנק כי הוא עשוי להנפיק 20.85 מיליון מניות נוספות.



יו.אס בנקורפ קיבל סיוע בסך 6.6 מיליארד דולר מהממשל הפדרלי במסגרת תוכנית הסיוע לנכסים בעיתיים (TARP). בשבוע שעבר הודיע, כשפירסם הבנק הפדרלי את התוצאות הסופיות של מבחני העמידות ל-19 הבנקים הגדולים בארה"ב, היה יו.אס בנקורפ אחד מ-9 הבנקים שלא נאלצו לגייס הון כדי לחזק את מאזניהם, לאחר שנפסק כי הבנק יוכל לשרוד גם החמרה במשבר הכלכלי.



מוקדם יותר היום דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג כי בנק אוף אמריקה, שצריך לגייס 35 מיליארד דולר לפי תוצאות מבחני העמידות, גייס 7.3 מיליארד דולר באמצעות מכירת אחזקותיו בצ'יינה קונסטרקשן בנק תמורת 7.3 מיליון דולר. בנק אוף אמריקה מכר נתח של 5.8% בבנק הסיני, או 13.5 מיליארד מניות, לקרן ההשקעות הממשלתית של סינגפור, טמאסק הולדינגס, ולמשקיעים אחרים, לדברי גורמים המקורבים לבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully