וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: אנחנו מגישים תקציב שהוא לא אידיאלי אבל עדיין טוב

מוטי בסוק

12.5.2009 / 17:54

שר הביטחון: ראש הממשלה ושר האוצר עשו דברים חשובים מאוד בצעידה לקראתנו



"ראש הממשלה ושר האוצר עשו דברים חשובים מאוד בצעידה לקראתנו. הדברים עוד לא גמורים, יש עדיין מחלוקות, אבל אני מקווה שהן ייושבו במשך היום בישיבה הזאת", כך אמר היום (ג') שר הביטחון, אהוד ברק, בישיבת הממשלה הנערכת כעת.



"לא רק שאי אפשר לקצץ, הרי שתקציב הביטחון נדרש לתת מענה הולם לכל האתגרים הבטחוניים, שמסיבות מובנות אני לא יכול לפרט את כולם", אמר ברק בישיבה. "אני מאמין ומקווה שנמצא בתוכנו את כוחות הנפש לתת מענה לצרכים האלה - זה חשוב לכל אזרחי המדינה ולא רק למערכת הביטחון", הוסיף. ברק ציין כי מערכת הביטחון תהיה פתוחה לרעיונות ולוויתורים ספציפיים, שלא יפגעו בתפקודה, אך נמנע מלפרט.



לדברי ברק, "לקחנו על עצמנו תוכנית התייעלות של 30 מיליארד שקל ב-10 שנים. כל דבר שיעלה ייבחן, וכל הכסף שייחסך ירוכז וינוקז אל תוך מערכת ההתייעלות הזאת. אני משוכנע שאנחנו צריכים לתת תשובה גם לביטחון, גם לחברה, וגם לכלכלה, וטוב שנרחיב את התקציב כפי שדרשנו מההתחלה".



שר האוצר, יובל שטייניץ, אמר בשישיבה כי "אנחנו מגישים תקציב שהוא לא אידיאלי אבל הוא עדיין טוב". בהתיחסו לעיסקת החבילה ממשלה-הסתדרות - שהדיונים בה נמשכים, אמר שר האוצר: "ניכר שהיה מאמץ אמיתי משני הצדדים להגיע להסכם. העיסקה טובה גם אם היא פחות ממה שציפינו. ה'ביחד' חשוב אם ניתן להשיגו". בהתיחסו לחילוקי הדעות בין האוצר למשרד ראש הממשלה על רקע ניטרול אגף התקציבים מהמו"מ עם ההסתדרות ומשרד הביטחון, אמר שטייניץ כי "ראש אגף תקציבים, רמי בלינקוב, עושה עבודה בלתי רגילה בתנאים לא פשוטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully