וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביריני: "הראלי בשוק המניות בארה"ב ימשך עד ספטמבר"

סוכנויות הידיעות

12.5.2009 / 18:43

המשקיע שחזה המפולת הפיננסית: "עדיף להשקיע בחברות מובילות, ולוותר על מעט רווחים לטובת יותר ביטחון"



המשקיע לאזלו ביריני, אשר הצליח לנבא את המפולת של מניות הפיננסים בשנה שעברה, העריך היום כי הראלי בשוקי המניות בארה"ב עשוי להימשך עד אמצע חודש ספטמבר, והמליץ למשקיעים לרכוש מניות של חברות איכותיות ביותר דוגמת אפל, גולדמן סאקס וברקשייר התאוויי.



"בשוק מהסוג הזה שבו הכל עולה, היינו מעדיפים להשקיע בשמות שאנחנו מבינים", אמר ביריני, בראיון לערוץ הטלוויזיה של בלומברג. "אינני רוצה להשקיע במניות שוליות ומשניות כאשר שותפות לעליות רק משום שהן נסחרות. הייתי מעדיף לוותר על מעט עליות לטוב מעט יותר ביטחון בהשקעה בחברות שהן משמעותיות", אמר ביריני, אשר שימש כסוחר בסלומון ברדרס במשך עשור ואשר התפרסם בזכות מדד זרימת הכסף שפיתח.



ביריני ציין כי רכש מניות של הבנקים ג'י.פי מורגן צ'ייס ו-ולס פארגו. "האופן שבו הם הצליחו לעמוד במשבר מהווה מבחינתי איתות משמעותי ביותר", אמר. "כולנו המעטנו בתחזיות שלנו להיקף העליות שירשמו בשווקים, ובמידה רבה קרוב לוודאי שגם המעטנו בהערכת חוסנה של הכלכלה. היה לנו תסריט של יום הדין, והאירועים כלל לא מתפתחים בכיוון כזה", הוסיף.



ביריני, המשמש כנשיא חברת ביריני אסושיאייטס, הזהיר בחודש אוקטובר 2007 כי צפויה נפילה חדה במניות הבנקים, והקדים בתחזיתו נפילה של 60% שרשם מדד מניות הפיננסים של S&P 500. בחודש אוגוסט האחרון, לאחר התאוששות בת 3 שבועות שרשמו מניות הפיננסים, שב והזהיר ביריני מפני נפילה במגזר, ושוב הקדים בתחזיתו נפילה של 37% שרשמו בהמשך מניות הפיננסים בוול סטריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully