וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית פז'ו וסיטרואן הציגה בתערוכת "טכנוקאר" שנפתחה אתמול שני דגמים עם שבעה מושבים בקבוצה 2

דניאל שמיל

13.5.2009 / 9:30

המחיר לפרטנר, הדגם הראשון, יהיה 104 אלף שקל וכך יהפוך למתחרה ישיר ברנו לוגאן



דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן, הציגה בתערוכת "טכנוקאר" שנפתחה אתמול שני דגמים עם שבעה מושבים בקבוצה 2. מדובר בגרסאות מאורכות של סיטרואן ברלינגו ופיז'ו פרטנר מן הדור הקודם.



הברלינגו, המכונה First, מצוידת במנוע דיזל מוגדש בנפח 1.6 ליטר בהספק 75 כ"ס. הפיז'ו המקבילה היא למעשה גרסת הבנזין של המכונית, עם מנוע 1.4 ליטר בהספק 75 כ"ס. בשני המקרים, תיבת ההילוכים היא ידנית עם חמישה הילוכים.



הברלינגו והפרנטר הוארכו ב-30 ס"מ, לעומת הדגמים המוכרים (אך בסיס הגלגלים לא השתנה), ונוספה להם שורת מושבים שלישית. אם מסירים את המושבים האחוריים ומקפלים את האמצעיים, נוצר נפח איכסון של 3,000 ליטר, לעומת 2,800 ליטר בגרסאות הקצרות. המחיר לפרטנר, עם מנוע הבנזין, יהיה 104 אלף שקל וכך יהפוך למתחרה ישיר ברנו לוגאן, שמחירה 107 אלף שקל. הברלינגו, עם מנוע דיזל, תימכר ב-118 אלף שקל.



בנוסף, בתערוכה מוצגות גם פיז'ו ביפר וסיטרואן נמו, צמד מסחריות קטנות שפותחו יחיד עם פיאט, המשווקת גרסה משלה בשם פיורינו. שני הדגמים הצרפתיים נמכרים במפרט טכני זהה של מנוע דיזל בנפח 1.4 ליטר ותיבת הילוכים ידנית. שיווקם בארץ יתחיל בעוד כחודשיים, אז גם ייקבע מחיר. בינתיים, החל כבר שיווקה של פיאט פיורינו המקבילה, המצוידת במנוע בנזין (1.4 ליטר, 73 כ"ס) במחיר של 105 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully