וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפקח על הבנקים לבנק הפועלים: העבירו לידי המסמך בו הצגתם נימוקים וחלופות לאיתור מנכ"ל

יובל מעוז

13.5.2009 / 9:51

לאחר שדנקנר טען כי "דירקטוריון הבנק קיבל החלטה מנומקת" חזקיהו דורש לראות את אותם הנימוקים



במכתב שכותרתו "הודעה על פגמים – חילופי מנכ"ל בבנק הפועלים", דורש המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו מדני דנקנר, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, להעביר לידיו את המסמך של הדירקטוריון ובו מתכונות חלופיות המוצעות על ידי הבנק לאיתור מנכ"ל לבנק.



במכתב ששלח דנקנר לחזקיהו הוא מציין כי "דירקטוריון הבנק קיבל החלטה מנומקת, הלוקחת בחשבון נסיבות מהותיות כבדות משקל, כפי שהיו באותו מועד, בבחירת מר קינן לתפקיד המנכ"ל". במכתבו העדכני שנשלח אתמול דורש חזקיהו מדנקנר להעביר לידיו את המסמך אשר יציגו את הנימוקים המפורטים והמתכונות החלופיות המוצעות על ידי הבנק לאיתור ולבחירת המועמד המתאים ביותר לתפקיד המנכ"ל.



בין המפקח על הבנקים לדירקטוריון בנק הפועלים מתנהל כעת עימות הנוגע למינויו של מנכ"ל הבנק החדש, ציון קינן. מנכ"ל הבנק, צבי זיו, התפטר יום לפני פרסום הדו"ח הכספים לרבעון הראשון של 2009 ודירקטוריון בנק הפועלים מיהר למנות את קינן כמחליף.



בפיקוח על הבנקים סבורים כי הליך המינוי התרחש בתוך כמה דקות בלבד ומעוניינים שבנק הפועלים ימנה ועדת איתור – שתורכב מדירקטורים חיצוניים שלא מונו על ידי בעלת השליטה בבנק, שרי אריסון, והיא זו שתקבע את זהות המנכ"ל.



לפני מספר ימים כתב המפקח על הבנקים כי אינו מעוניין להיפגש עם חברי דירקטוריון הבנק. כעת כותב חזקיהו, כי לאחר קבלת המסמך הוא יבחן את הצורך בקיומה של פגישה בנושא, טרם קבלת החלטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully