וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו.בי.אס מורידים המלצה לאורמת ל"נייטרלי" בעקבות ירידת תעריפים ועיכוב בפרויקט בקליפורניה

יובל מעוז

13.5.2009 / 9:55

האנליסט רוני בירון העלה מחיר היעד למניה ל-37 שקל - 6.6% מעל מחיר המניה בשוק



רוני בירון, אנליסט בכיר ביו.בי.אס ישראל, מפחית המלצתו למניית אורמת ל"נייטרלי", בעקבות הורדת תחזית ההכנסות ל-2009 בשל עיכוב נוסף בביצוע פרויקט North Brawley שבקליפורניה, ארה"ב.



בדו"חותיה השנתיים של אורמת, הצהירה החברה כי סיימה את הקמת הפרויקט, והיא מצפה להכריז על פעילות מסחרית ברבעון השני של 2009. עד מועד ההכרזה צפויה התחנה לעבוד באופן חלקי. בנוסף הורדת הדירוג נובעת מתחזית ההכנסות ל-2009, ומירידה בתעריפי החשמל בפרויקט פונה שבהוואי. לפי תחזית ההכנסות, הן יסתכמו ב-375-395 מיליון דולר לעומת הערכה קודמת של 380-410 מיליון דולר.



בבנק השווייצי העלו את מחיר היעד למניה ל-37 שקל לעומת מחיר קודם של 35 שקל. עם פתיחת המסחר עמד מחיר המניה על 34.7 שקל. בירון כותב כי המשך העלייה בערך המניה יהיה בזכות סנטימנט חיובי של המגזר ופחות יגובה בנתונים אחרים. "אנו מעריכים כי הסיכון-סיכוי מתומחר כראוי כעת במניה", כותב בירון.



אורמת טכנולוגיות, החברה הבת של אורמת שבשליטת דיתה ויהודה ברוניצקי, פירסמה השבוע את תוצאותיה ובהן הציגה זינוק של 44% בהכנסות ל-99.9 מיליון דולר בזכות זינוק במכירות מוצרים. בשורה התחתונה, צמח הרווח הנקי של אורמת טכנולוגיות ברבעון הראשון ב-45% ל-14.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully