וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS: סלקום - אחת ממניות הטלקום המומלצות במזרח התיכון ואפריקה

יעל פולק

13.5.2009 / 14:51

העניקו מחיר יעד של 30 דולר למניה - גבוה ב-32% ממחירה היום



מאת: אמיתי זי ויעל פולק



ב-UBS מעניקים היום המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 30 דולר למניית סלקום - גבוה ב-32% ממחיר המניה כיום. בבנק השוויצי בחרו את סלקום כאחת מ-3 מניות הטלקום המומלצות במזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.



"מניית סלקום נתפסת בעיננו כזולה וכדפנסיווית, עם רקורד חזק של החזרת מזומנים לבעלי המניות באמצעות דיווידנדים. למניה שיעור תשואת דיווידנד מהגבוהים בסקטור התקשורת העולמית. בנקודה זו אנו מאמינים כי זה הגיוני להוסיף חשיפה דפנסיווית. להערכתנו, המניה נסחרת בדיסקאונט של בין 15% ל-30% בהשוואה למתחרה פרטנר - ואנו מאמינים שזהו פער בלתי מוצדק".



לצדה של סלקום בסקירה מופיעות שתי חברות תקשורת נוספות כמומלצות: הראשונה היא MTN, קונצרן תקשורת אשר בסיסו בדרום אפריקה ומספק שירותים במדינות רבות באפריקה וכן בהודו, סוריה איראן וקפריסין. המנייה הנוספת שמומלצת היא של חברת QTEL חברת התקשורת מקטאר שנותנת שירותים גם בעומן ונסחרת בלונדון.



דו"ח UBS מפרט גם על המניות הפחות מומלצות באזור Telecom-Egypt ו-Turk-Telecom. עסקי הליבה של החברה הטורקית בטלפוניה קווית עשויים להיפגע מכניסת הסלולר, כותבים כלכלני UBS ובאשר לחברה המצרית הם מזהירים מעליית תשומות העבודה במדינה מול תשואות דיווידנד נמוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully