וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפקיד חדש במשרד התקשורת: עודד בירגר ימונה לעוזר אישי לענייני טכנולוגיה של השר

אמיתי זיו

13.5.2009 / 15:28

בירגר נחשב איש מנוסה ובקיא בתעשייה ואתמול גם ליווה את השר כחלון בועידת המי"ל בה נשא השר דברים



שר התקשורת משה כחלון מבקש להוסיף תקן ותפקיד חדש למשרדו: עוזר מקצועי לשר לענייני טכנולוגיה. התפקיד הזה יתווסף לתפקיד העוזר האישי הרגיל שיש לשר.



לשר התקשורת יש גם מיועד לתפקיד: עודד בירגר. בירגר צמח בתעשיית הטלקום הישראלית, כאשר בסלקום הוא היה מנהל מחלקת לקוחות עסקיים, ואחר כיהן 5.5 שנים בפלאפון בתפקיד סמנכ"ל שירות ומכירות למגזר הפרטי. בירגר עזב את פלאפון בשנת 2006 ובפרסומים אז דווח על רקע חוסר שביעות רצון של המנכ"ל גיל שרון מתפקוד החטיבה שתחת בירגר.



בירגר נחשב איש מנוסה ובקיא בתעשייה ואתמול גם ליווה את השר כחלון בועידת המי"ל בה נשא השר דברים. מנגד, המבקרים את המינוי טוענים כי לתפקיד יועץ אישי לענייני טכנולוגיה יש למנות מהנדס או אדם עם רקע טכנולוגי.



גם תפקיד מנכ"ל משרד התקשורת טרם אויש. בין המועמדים שאותם מקדם השר נמצא מוטי אלמליח, אשר כיום הוא מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית. אלמליח, גם הוא בעל רקע של סחר ומכירות - יורוקום היא יבואנית מוצרי פנסוניק לארץ ובתפקידו הקודם היה מנכ"ל דאי טלקום, יבואנית ומשווקת מכשירי הסלולר טליט לישראל.



אלמליח הוא אחד מוותיקי התעשייה ובעל תואר שני במנהל עסקים. מינויו של אלמליח בעייתי רק בגלל סוגיות של ניגודי עניינים משום שהחברה שלו היא עוד אחת מחברות התקשורת של שאול אלוביץ', אשר לו בעלויות רבות בענף כמו נתח מ-yes ובעלות על 012 סמייל, ועוד. ההערכה כרגע כי קשרי אלמליח-אלוביץ' ושאלת ניגודי העניינים יובילו להכשלת המינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully