וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל ממשיכה בשרשרת הרכישות: רכשה את חברת הווירטואליזציה וירטואל איירון

סוכנויות הידיעות

13.5.2009 / 16:53

בחודש שעבר הודיעה אורקל כי תרכוש את סאן-מיקרוסיסטמס תמורת 7.4 מיליארד דולר



ענקית התוכנות העסקיות אורקל, שהסכימה בחודש שעבר לרכוש את סאן-מיקרוסיסטמס תמורת 7.4 מיליארד דולר, הודיעה היום כי תרכוש את חברת וירטואל איירון, ספקית של שירותי וירטואליזציה לשרתים.



שתי החברות לא פרסמו את מחיר הרכישה, אך ציינו כי העסקה תושלם ככל הנראה בקיץ. עד לסגירת העסקה תמשיך כל חברה לפעול באופן עצמאי. וירטואל איירון היא אחת המתחרות הגדולות של VMware בתחום הווירטואליזציה, והתמקדה עד כה בעיקר בחברות קטנות ובינוניות בגודלן.



וים קוקארטס, סגן הנשיא לענייני לינוקס ותוכנות וירטואליזציה, אמר בהודעת החברה כי הרכישה נבעה מ"הביקוש הגובר לווירטואליזציה כדרך להפחית הוצאות תפעוליות ולתמוך באסטרטגיות IT ירוקות, מבלי להקריב את איכות השירות".



טכנולוגיות וירטואליזציה מאפשרות לחברות להריץ מספר רב של מערכות וירטואליות על משאב פיסי יחיד, כגון שרת או מערכת אחסנה. כל מערכת וירטואלית מריצה מערכת הפעלה נפרדת המסוגלת להפעיל יישומים שונים, בדיוק כמו מחשב עצמאי. היתרון הגדול של טכנולוגיות אלה הוא בגמישות שהן מספקות ובחסכון שהן מעניקות. החיסרון: הן פגיעות ברמת התוכנה.



אורקל, יצרנית התוכנות העסקיות הגדולה בעולם וחברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם אחרי מיקרוסופט, הודיעה אורקל במהלך מפתיע על רכישתה של יצרנית השרתים סאן מיקרוסיסטמס תמורת 7.4 מיליארד דולר. אורקל, הידועה במדיניות הרכישות האגרסיווית שלה, רכשה בשנים האחרונות חברות בשווי כולל של 30 מיליארד דולר, כולל חברת התוכנה פיפלסופט, BEA וסיבל, במסגרת הרחבת פעילותה בתחום התוכנה הארגונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully