וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר העיקולים בארה"ב עלה באפריל לשיא: 1 מכל 374 יחידות דיור נמצאה בהליך עיקול במהלך החודש

סוכנויות הידיעות

13.5.2009 / 17:48

בנוואדה נרשם שיעור העיקולים הגבוה ביותר; בקליפורניה נרשם מספר העיקולים הגבוה ביותר



מספר העיקולים בארה"ב עלה באפריל לשיא - 1 מכל 374 יחידות דיור נמצאה בהליך עיקול במהלך החודש, דיווחה חברת מחקר הנדל"ן ריאלטיטראק. 342,038 הליכי עיקול הוגשו באפריל, גידול של 32% לעומת החודש המקביל בשנה שעברה. עם זאת, הגידול לעומת מארס נבלם, ועלה בפחות מ-1%.



הליכי עיקול מוגדרים כהודעות על פתיחה בהליך עיקול, הודעות על מכרזי עיקול, והודעות על עיקול. ריאלטיטראק החלה לעקוב אחר עיקולים בינואר 2005.



בנוואדה נרשם שיעור העיקולים הגבוה ביותר באפריל, למרות ירידה של 18% בשיעור זה לעומת מארס - אחת מבין 68 יחידות דיור נמצאות בשלב כלשהו בהליך העיקול, פי 5 מהממוצע הכלל-מדינתי בארה"ב. בפלורידה נרשם זינוק של 37% בשיעור העיקולים באפריל, לעומת מארס, ל-1 מבין כל 135 יחידות דיור - השיעור השני בגובהו בארה"ב. קליפורניה הייתה במקום השלישי בשיעור העיקולים, עם 1 מבין כל 138 יחידות דיור. עם זאת, במונחים של מספרים מוחלטים, קליפורניה הובילה את דירוג מספר העיקולים, עם 96,560 הליכי עיקול. פלורידה ניצבת במונחים אלה במקום השני, ונוואדה במקום השלישי.



"חלק גדול מההליכים נמצאים בתחילתם - הודעות על פיגורים והודעות על מכרזים. עיקולים של ממש, לעומת זאת, רשמו ירידה ונמצאים ברמתם הנמוכה ביותר זה שנה", אמר מנכ"ל החברה, ג'יימס סקאצ'יו, במסגרת פרסום הדו"ח. "הדבר מעיד כי חברות הלוואה רבות מתחילות בהליכים בגין פיגורי תשלומים, שעד כה התעכבו בגלל צעדים חקיקתיים ושיתוף פעולה של מגזר המשכנתאות עם הממשל. עם זאת, כעת מתחילים ההליכים מחדש, ושיעור העיקולים צפוי לזנק בחודשים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully