וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תיתכן פשרה במעריב? העובדים ינסו לתווך בין העורכים המתפטרים להנהלה

אופיר בר-זהר

13.5.2009 / 19:48

נקבעה פגישה בין נציגי העובדים לבין נציגי הדירקטוריון לאתמול בשעות הערב



נציגי העובדים ועורכים בכירים בעיתון מעריב ינסו לתווך בין ההנהלה לעורכי העיתון המתפטרים דורון גלזר ורותי יובל במטרה להשאיר את העורכים בעיתון. ביום שלישי נערכה פגישה בהשתתפות העורכים ונציגים ממחלקות שונות אשר הוגדרה על ידי אחד הנוכחים כספונטנית, ובה ביקשו עובדי העיתון ועורכים בכירים בו לבדוק את האפשרות להשאיר את גלעזר ויובל בעיתון.



לדברי אנשים שנכחו בפגישה העורכים יהיו קשובים במידה וייפתח דיאלוג עם ההנהלה בנושא הקיצוצים ולא שוללים את האפשרות. ביום רביעי בשעות הערב אמורה להתקיים פגישה בין נציגי העובדים לנציגי הדירקטוריון.



גורמים המקורבים להתרחשויות הסבירו כי הכוונה היא לנסות ולפתוח בדיאלוג חיובי מאחר וגלעזר ויובל זוכים לתמיכה ואהדה מעובדי החלק המערכתי של העיתון אשר היו רוצים שיישארו בתפקידם. במהלך הישיבה ככל הנראה לא נדונו פרטי הקיצוץ הנדרש והסכומים שיש להפחית מההוצאה אלא העניין העקרוני.



כזכור, ביום שני הודיע עיתון מעריב על התפטרות עורכיו בגין מה שהוגדר כ"חילוקי דעות תקציביים עם דירקטוריון החברה, שאינם מאפשרים להם למלא את תפקידם בהתאם לתפיסותיהם המקצועיות ולאופן שבו הם רואים את פיתוחו של העיתון". גורמים המקורבים לנושא אמרו כי העורכים סירבו לבצע קיצוצים נוספים בצד המערכתי של העיתון והעדיפו להתפטר מתפקידם.



ממעריב לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully