וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: "נבלום את המיתון והאבטלה ונגיע לצמיחה תוך שנה וחצי"

TheMarker Online

13.5.2009 / 20:17

שר האוצר: "התקציב נותן גיבוי לתוכנית 'בלימה ותנופה' ונשלים אותו בכנסת תוך חודש וחצי"



"התדמית אינה נכונה. האוצר מוביל את כל המהלכים בשיתוף עם ראש הממשלה", אמר שר האוצר, יובל שטייניץ, בראיון עם יונית לוי בערוץ 2 כתגובה להגשת תקציב המדינה שעורר הדים נרחבים. "אנחנו בלוח זמנים בלתי אפשרי. העברנו בפעם הראשונה תקציב דו שנתי שהוכן באוצר. התקציב הזה הוא טוב. הוא נותן גיבוי לתוכנית 'בלימה ותנופה' ונשלים אותו בכנסת תוך חודש וחצי".



"זו הפעם הראשונה שבה נעשה דבר רציני כדי להתמודד עם המשבר, וכל זה נעשה על ידי ועל ידי האוצר תוך 40 יום מיום כינונה של הממשלה".



כשנשאל שטייניץ לגבי התפטרותו של בלינקוב, אמר שר האוצר: "רצונו של אדם כבודו. זכותו של פקיד בכיר לא להסכים עם הקו של עסקת חבילה. אני חשבתי שצריך שילוב ידיים עם ההסתדרות והמעסיקים. הדבר החשוב באמת זה שהדבר שהעברנו היום הולם ונותן גיבוי לתוכנית הכלכלית שהצגנו. לכן הוא נותן סיכוי מצויין להתמודדות עם המשבר". שטייניץ הוסיף, "לא תופסים אדם בצערו. זכותו להתפטר והאוצר ימשיך הלאה. יש שם נבחרת מצוינת. הנבחרת הזו השיקה תוך חודשיים תוכנית כלכלית. תוך חודש הגישה את מסגרות התקציב, ותוך חודש העבירה תקציב בממשלה".



שטייניץ סיים את הראיון עם ניסיון אופטימי. "תיק האוצר הוא אתגר עצום, הכי חשוב שעומד בפנינו. אנחנו נבלום את המיתון ואת האבטלה ונגיע לצמיחה תוך שנה וחצי. זו לא רק הערכה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully