וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגודה למען החייל שכרה בניין ברמת גן ב-42 מיליון שקל

מאת רנית נחום-הלוי

14.5.2009 / 7:12

הסכם השכירות לבית החייל הוא לשבע שנים



>> האגודה למען החייל חתמה לפני כשבוע על חוזה שכירות להפעלת בית חייל ברמת גן בעלות כוללת של כ-42 מיליון שקל למשך שבע שנים. החוזה נחתם מול חברת הבית בלב העיר, של אנשי העסקים אמיר אורן, ארנה ויצחק לוי, לפי תחשיב של כ-6 מיליון שקל לשנה.

על פי החוזה, חברת הבית בלב העיר תשפץ את הבניין כדי להתאימו לצרכי האגודה. במקום תיבנה קומה נוספת, בהתאם לתמ"א 38, ובסך הכל יכיל הבניין 105 חדרים הכוללים מרפסות, חדר כושר, קפיטריה ומועדון לחיילים. היקף ההשקעה של החברה בבניין מוערך בכ-15 מיליון שקל.



הנכס נרכש על ידי הבית בלב העיר לפני כשלוש שנים מקופת חולים כללית. מדובר בבניין בן חמש קומות ובו 3,800 מ"ר בנוי על מגרש בשטח של כ-1,300 מ"ר. הבניין נבנה בשנות ה-70 ותוכנן על ידי האדריכל יעקב רכטר. לפי התוכנית, המתגבשת בשיתוף עם עיריית רמת גן, בית החייל החדש ישופץ תוך שמירה על ערכו הארכיטקטוני. ההערכות הן כי עבודות השיפוץ יסתיימו עד סוף 2009 ואכלוסו יושלם עד פברואר 2010.



בשנים האחרונות נעשה ניסיון באגודה להתייעל, לחסוך בכספי תרומות ולהפוך את נכסי האגודה לנכסים נדל"ניים רווחיים. לפני כחודש מונה על ידי דירקטוריון האגודה, שבראשו אביגדור קהלני, ומנכ"ל האגודה, ציון ספיר, צוות בדיקה שיבדוק אופציה להשבחת נכסי האגודה לצורך מכירתם. מדובר בשני נכסים, הנמצאים במרכז ובצפון, ומשתרעים על שטחים בגודל של 26-20 דונם כל אחד.



גורמי נדל"ן מעריכים כי ההשבחה של הנכסים, תוך שינוי של ייעודם ומכירתם, עשויה להניב לקופת האגודה הכנסה של כ-200 מיליון שקל, במצב השוק כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully