וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל קרקע בהרצליה פיתוח: "נוכלים מנסים למכור את הנכסים שלי"

מאת גיא ליברמן

14.5.2009 / 7:12

בעל הנכס, אזרח בלגי בן 83, גילה כי אלמונים ניסו למכור את המגרש, ששוויו מיליוני שקלים, ללא ידיעתו. בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו מניעה למכירת המגרש



>> מה הייתם עושים אם הייתם מגלים יום אחד שמישהו מנסה למכור נכס השייך לכם ללא ידיעתכם? ליונה שיף בן ה-83 מבלגיה נודע באחרונה שאלמונים מנסים למכור חלקת קרקע שבבעלותו ברחוב המעפילים בהרצליה פיתוח, ששווייה מוערך במיליוני שקלים. מדובר בקרקע בשטח של דונם שרכש שיף ב-1963, כשבאחרונה נציג מטעמו, המנהל את עסקיו בישראל, גילה כי רובץ לגביה חוב של 190 אלף שקל לעיריית הרצליה. בירור קצר על מהות החוב העלה כי הנכס נמכר וכי החוב כבר שולם.

בירור מעמיק יותר העלה כי באחרונה נרשם עיקול על הנכס ואף כי נרשמה הערת אזהרה לטובת הרוכשים החדשים, שאותם שיף כלל אינו מכיר. גילויים אלה הביאו את שיף להגיש לבית משפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה להוצאת צו מניעה זמני שיאסור על העברת הנכס לטובת הרוכשים החדשים, באמצעות עורכי הדין עומר גדיש, ודלית פליישהקר ממשרד כהן, וילצ'ק, קמחי ושות'.



"עסקינן במקרה קלאסי של תרגיל עוקץ חמור במקרקעין. אזרח בלגי, המתגורר בדרך קבע בבלגיה, קם בבוקר ומגלה כי נוכלים עלומים מנסים למכור את המקרקעין שבבעלותו - מגרש בהרצליה פיתוח בשווי מיליוני שקלים. לתדהמתו הוא גילה כי מאן דהוא מינה ?כונס נכסים' ואף 'הספיק' לרשום הערת אזהרה לטובת מאן דהוא אחר - והכל ללא ידיעת המבקש, בעל המקרקעין, וממילא ללא הסכמתו לכך", נכתב בבקשה שהוגשה.



השבוע נעתר בית המשפט לבקשת שיף, והוציא צו מניעה האוסר על ביצוע רישום המגרש על שם הקונים עד לבירור הנושא. בעל הקרקע אף הגיש תלונה במשטרה על ניסיון למכור את רכושו במרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully