וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין חניה תאכלו שוקולדים

רז סמולסקי

14.5.2009 / 7:29



התושבים שמתגוררים בסביבת הרחובות השקטים בארי ונהרדע שבמרכז תל אביב מתקשים באחרונה יותר מתמיד למצוא חניה. הסיבה: ברחוב סוטין 29 החלו עבודות בנייה של מגדל, שגוזלות מקומות חניה. חברת נוה שוסטר, הבונה את המגדל במקום שבו ניצב כיום בית התק"ם, מצאה דרך מקורית להמתקת הגלולה המרה - משלוח שוקולדים לשכנים.

נוה שוסטר חילקה שוקולד בלגי ל-250 תושבים ברחובות הסמוכים למגדל החדש. במכתב המצורף לשי נכתב: "ברצוננו להביע התנצלות על אי הנוחות שתיגרם לכם עקב עבודות ההריסה. חשוב לנו להבהיר כי אנו רואים בכם שותפים לתהליך של הפיכת האזור לסביבת מגורים ירוקה ונעימה יותר. כך נהגנו במהלך אישורי התוכניות עת ביצענו כמה שינויים לפי בקשתכם, וכך בכוונתנו להמשיך לנהוג".



ואולם השוקולדים לא הצליחו להרגיע את זעמם של כמה מהשכנים. "בניית פרויקט סוטין סגרה עשרות מקומות חניה ברחוב. עוד לפני כן מצב החניה כאן היה קשה", אומר רונן שמיר, תושב רחוב נהרדע ופעיל בוועד השכונה. "250 שוקולדים לא שקולים למקומות החניה שאבדו לנו. בכל בוקר הם מזמינים פקחים וגוררים מכוניות שחונות ליד הפרויקט. האם שוקולדים הם תחליף לדו-שיח עם הדיירים"?



פעיל נוסף בוועד, שגר ברחוב נהרדע, מדווח כי השוקולד היה טעים מאוד. "אבל זה לא משנה", הוא מדגיש. "אנחנו נמשיך להיאבק בפרויקט ולתבוע פיצויים בגין ירידת ערך הדירות. מעולם לא רצינו את המגדל הזה".



מקבוצת נוה שוסטר נמסר בתגובה: "עבודות הריסת בית התק"ם, שבמקומו ייבנה המגדל, נעשות בתיאום מלא עם עיריית תל אביב ומשטרת ישראל ובאישורן. פינת הרחובות סוטין ופישמן מיימון, ששימשה עד כה חניה לדיירי האזור, נמצאת בבעלותה של החברה. כרגע משמש המקום דרך גישה לעבודות בפרויקט ועל כן החניה בו אסורה בשעות היום. הדבר נעשה מתוך דאגה לבטיחותם של הדיירים באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully