וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות שופרסל וטיב טעם מרחיבות את פורמט חנויות הנוחות בערים

מאת עדי דברת

14.5.2009 / 7:29

בתקופה הקרובה תוסיף שופרסל שני סניפים של המותג אקספרס בתל אביב ובגבעתיים. בטיב טעם מתכננים לפתוח סניפי in the city בארבע ערים נוספות



>> רשתות השיווק ממשיכות להרחיב את פורמט חנויות הנוחות שלהן: שופרסל תפתח בתחילת יוני סניף של שופרסל אקספרס ברחוב כצנלסון בגבעתיים. בנוסף, החברה מתכוונת לפתוח בימים הקרובים סניף של אקספרס ברחוב מרמורק בתל אביב, במקום שבו שכנה מסעדת מרמורק.

קבוצת שופרסל, המפעילה 240 סניפים, פתחה עד כה שישה סניפים של חנויות הנוחות: ברחוב המסגר בתל אביב, בבת ים, בשכונת דניה בחיפה, בכפר סבא, בפתח תקוה וברעננה. עם הקמת הרשת לפני כשנתיים הצהיר מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, כי יקים את רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל. את הסניף הראשון, ברחוב המסגר, פתחה הרשת לפני שנה וחצי.



ל-TheMarker נודע כי גם רשת טיב טעם, שבשליטת קובי טרייביטש ועמית ברגר, בוחנת את הרחבת מותג חנויות הנוחות in the city המונה כיום 16 סניפים. בתקופה האחרונה בוחנת הרשת מיקומים בערים שבהן לא מצויים סניפים של המותג - הרצליה, חולון, בת ים וכפר סבא. 11 מסניפי in the city נמצאים בתל אביב, ולרשת סניפים יחידים גם בראשון לציון, בגבעתיים, בנתניה, ברעננה וברמת גן.



בשופרסל סירבו להגיב לידיעה. מטיב טעם נמסר: "כחברה ציבורית, טיב טעם תדווח על מהלכיה העסקיים רק בהודעות לבורסה, כנדרש על פי החוק". ברשת AM:PM של קבוצת רבוע כחול סירבו למסור את תוכניותיהם להתרחבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully