וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבד רוכשת יחד עם בעל השליטה בחברה יגאל אהובי נכס באנגליה תמורת 55.5 מיליון ליש"ט

יובל מעוז

14.5.2009 / 10:26

דמי השכירות השנתיים מהנכס מסתכמים כיום ב-4.6 מיליון ליש"ט; הנכס מושכר לשוכר יחיד בהסכם עד 2023



רבד, חברת הנדל"ן שבשליטת יגאל אהובי, תרכוש מחצית מקומפלקס משרדים בפארק עסקים הממוקם כ-135 ק"מ דרומית-מערבית ללונדון. את המחצית השנייה של הנכס תרכוש חברת בלנהיים, חברה בשליטת אהובי. מחיר הרכישה המלא של כל הנכס הוא כ-55.5 מיליון ליש"ט, מתוכם 50% של רבד.



אהובי הודיע לרבד כי הוא מתכוון למכור את חלקו בנכס לצד שלישי ולקבל עמלות עבור המכירה. אם לא תתבצע המכירה, הוא יחזיק בנכס יחד עם החברה.



הנכס הנרכש הוא קומפלקס של חמישה מבני משרדים בני שלוש קומות מחוברים במעברים. הקומפלקס בנוי על קרקע בשטח של כ-61 דונם. לפי החברה, המבנים נבנו במפרט טכני גבוה ובעתיד ניתן יהיה לחלקם לחמישה בנייני משרדים נפרדים ועצמאיים. לקומפלקס צמודים 950 מקומות חניה.



הנכס מושכר במלואו לשוכר אחד, חברת NATS, חברה המבצעת פיקוח אווירי על הטיסות האזרחיות בבריטניה ובמזרח האוקיינוס האטלנטי. הנכס מושכר בהסכם שכירות המסתיימים בנובמבר 2023 ולשוכר אין אופציה ליציאה מוקדמת. סך דמי השכירות השנתיים בנכס עומד, נכון להיום, על כ-4.6 מיליון ליש"ט. דמי השכירות יעודכנו מדי חמש שנים.



לצורך הרכישה, הועמדה לרבד הלוואה ל-14 שנה מבנק זר. ההלוואה היא בהיקף של כ-42.2 מיליון ליש"ט.



עסקה זו מצטרפת לרכישות נוספות עליהן דיווחה רבד בחודשים האחרונים. בחודש מארס דיווחה החברה על שתי עסקות במסגרתן תרכוש זכויות בתשעה מבנים בגרמניה ובשווייץ בתמורה כוללת של כ-62 מיליון שקל, שחלקה ישולם במזומן וחלקה בהקצאת מניות.



חברת רבד, בשליטת יגאל אהובי ובניהולו של אריאל אבן, עוסקת בעיקר ברכישה, השכרה והשבחה של נכסים מניבים. עיקר החזקות החברה הינם בנכסים מניבים בתחומי המשרדים, המרכזים הלוגיסטיים ומרכזי המסחר בקנדה, שווייץ, גרמניה, אנגליה וישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully