וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל AIG, אדוארד לידי: ארגונה מחדש של החברה יימשך בין שלוש לחמש שנים

סוכנויות הידיעות

14.5.2009 / 12:13

בעדותו אמש בקונגרס אמר לידי כי AIG, אשר מתקשה למכור חלק מעסקיה, לא תמכור אותם בכל מחיר



מנכ"ל AIG, אדוארד לידי, אמר אמש כי החברה תזדקק ככל הנראה לשלוש עד חמש שנים על מנת ליישם את תוכנית הארגון מחדש של החברה ולהשיב את כספי החילוץ של הממשל.



AIG, לשעבר חברת הביטוח הגדולה בארה"ב, קיבלה יותר מ-170 מיליארד דולר מהממשל הפדרלי, מאז שכמעט וקרסה בספטמבר האחרון. כיום, מחזיק הממשל בנתח של 80% ממניות החברה.



לידי, אשר מונה על ידי הממשל בספטמבר, אמר אתמול בעדותו בפני ועדת בית הנבחרים לפיקוח על רפורמות ממשלתיות, כי החברה הגתה תוכנית לטווח ארוך, ששמה "Project Destiny" ("פרוייקט ייעוד"). במסגרת התוכנית, תמכור AIG או תנפיק את רוב חברות הביטוח אשר שייכות לה, וכן עסקים נוספים שברשותה.



למרות קשייה של החברה למכור חלק מעסקיה, אמר לידי כי לא תמכור אותם במחיר זול רק לשם גיוס מהיר של מזומנים. בשבוע שעבר נודע כי החברה מבקשת למכור את בניין המטה שלה בטוקיו לחברת הביטוח ניפון לייף - חברת הביטוח הגדולה ביפאן - עבור מיליארד דולר.



לידי אמר כי יישומה של התוכנית עשוי להימשך מספר שנים. עוד הוסיף כי אם תהיה הידרדרות נוספת של הכלכלה, יארך התהליך זמן רב יותר. לאחר לחץ מצד הנציגים בקונגרס, אשר ביקשו לדעת מהו טווח הזמן אליו מכוונת AIG, העריך לידי כי השלמתה של התוכנית תימשך בין שלוש לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully