וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על הודיעה על ייקור מחיר כרטיסי הטיסה ב-10 עד 50 דולר החל מה-21 במאי

זוהר בלומנקרנץ

14.5.2009 / 12:37

החברה הסבירה את הייקור בעליית מחיר הנפט הגולמי ברציפות מינואר ב-80%



חברת אל על הודיעה על ייקור מחיר כרטיסי הטיסה ב-10 עד 50 דולר, על כרטיסי טיסה, הלוך ושוב, בהתאם ליעדיה בחו"ל. העלאה, על תוספת הדלק במרכיב כרטיס הטיסה, תחול החל מה-21 במאי. חברת התעופה הסבירה את הייקור בעליית מחיר הנפט הגולמי ברציפות מינואר ב-80%.



עדכון תוספת הדלק יהיה ליעדים הקצרים - כמו קהיר - 5 דולר לכיוון; ליעדים בינוניים - כמו אירופה - 10 דולר לכיוון; וליעדים ארוכים - כמו ארה"ב - 25 דולר לכיווון, פרט לברזיל שיישאר בלא שינוי.



תוספת הדלק תחול אמנם על כלל סוגי הכרטיסים הנמכרים לטיסות מישראל, אולם במקביל תפחית אל על את מחיר כרטיסי הטיסה הבסיסיים (T Class) במספר יעדים, בהם לונדון, פאריס ואמסטרדאם - תוך שמירה על רמתם הנוכחית גם לאחר עדכון תוספת הדלק.



תוספת הדלק המשולמת בעת מימוש כרטיסי בונוס לא תשתנה ותמשיך לעמוד על רמתה הנוכחית, על מנת להיטיב עם חברי מועדון הנוסע המתמיד. כמו כן תישאר תוספת הדלק ברמתה הנוכחית גם בטיסה החדשה של אל על לדרום אמריקה (ברזיל).



מאל על נמסר כי "השבוע חצה הנפט את רמת 60 דולר לחבית וגבוה כעת בכ-80% מהמרמה של 33 דולר שרשם בינואר, עת הפחתנו את תוספת הדלק לרמות אשר קדמו לעדכון הנוכחי. שיעור העדכון כעת הוא מינימלי ומתחייב מהתייקרות מחיר הדלק שמהווה את מרכיב ההוצאה המרכזי של חברות התעופה. לצד זאת אנו מקפידים גם כעת לשמור על רמות מחירים אטרקטיוויות של הכרטיסים המיועדים לקהל הנופשים, בדגש על חופשות קיץ משפחתיות. העדכון יחול רק על כרטיסים אשר ירכשו החל מה-21 במאי, כך שייוותר מספיק זמן לאלה המעוניינים להקדים את רכישת הכרטיסים וליהנות מהשיעורים הזולים יותר של תוספת הדלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully