וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריענון המותג: האסטרטגיה השיווקית של HOT תתמקד בתוכן טלוויזיוני

מאת איילה צורף

14.5.2009 / 7:29

המסר השיווקי החדש יהיה "מה שרוצים, מתי שרוצים". עד כה ניסו הקמפיינים להדגיש כי היא חברת תקשורת כוללת



חברת הטלוויזיה בכבלים HOT תשיק בתוך כשבועיים מהלך לריענון המותג. המהלך יתמקד ביכולות החברה בתחום הטלוויזיה, תחת המסר "מה שרוצים, מתי שרוצים".



האסטרטגיה השיווקית החדשה גובשה בסיועו של יעקב קדמי, העוסק בייעוץ בתחום המיתוג והשיווק. יהיה זה מהלך השיווק הראשון של החברה מאז שנכנס לתפקידו המנכ"ל החדש הרצל עוזר. עמו ניהלה את מהמלך סמנכ"לית השיווק דינה נבות. לקמפיין הפרסום עדיין לא נבחרה סיסמה.



בעבר התמקדו המסרים השיווקיים של HOT בהיותה חברת טלוויזיה בלבד. לאחר מכן הציגה החברה סדרת קמפיינים שהמסר המרכזי שלהם היה כי HOT היא חברת תקשורת כוללת, העוסקת בטלוויזיה, באינטרנט ובטלפוניה. כעת היא צפויה לחזור להתמקד בתחום הטלוויזיה.



בקמפיין יושם דגש על שני תחומים. הראשון שבהם הוא תוכן, בניסיון לתת מענה למעמד היציב של yes בתחום הסדרות והתוכן המיובא. התחום השני הוא טכנולוגיה: ב-HOT מבקשים למנף את היתרון הטכנולוגי שיש לחברה, המציעה תכנים לפי דרישה (VOD) וכן מאפשרת ללקוחותיה לצפות בכל תוכנית מתחילתה גם לאחר ששידורה החל - באמצעות הכפתור Start Over שבשלט הרחוק. ב-HOT משקיעים בחיזוק החיבור התודעתי בין החברה לשירות ה-VOD לקראת כניסה הצפויה של yes לתחום וכן על רקע התחזקות הפעילות של חברות הסלולר בתחום הווידאו באינטרנט.



שלשום, בכנס התקשורת של המי"ל, החל עוזר לזרוע את ניצני האסטרטגיה השיווקית החדשה. הוא הביע את תסכולו מכך שיש לחברה יתרונות רבים שלא תמיד באים לידי ביטוי, כמו תוכן מעולה, תוכן בחדות גבוהה (HD) ממיר מקליט (הוט מאג'יק) וטכנולוגיות חדשות.



בתגובה לידיעה מסרה נבות: "הפעילות השיווקית המתוכננת נמצאת בעיצומה. מדובר בתוכנית רחבת היקף עם השלכות משמעותיות שאנחנו נחשוף בעיתוי המתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully