וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמץ ב"מעריב" למנוע עזיבת גלעזר ויובל: עובדי העיתון התגייסו לתווך בין העורכים להנהלה

מאת אופיר בר-זהר

14.5.2009 / 13:46

תפקיד העורך הוצע לאבי בניהו. בניהו: "אני דובר צה"ל. רות סוף"



>> נציגי העובדים ועורכים בכירים בעיתון "מעריב" ינסו לתווך בין ההנהלה לעורכי העיתון המתפטרים, דורון גלעזר ורותי יובל, במטרה להשאיר את העורכים בעיתון. ביום שלישי נערכה פגישה בהשתתפות העורכים ונציגי המחלקות, שהוגדרה על ידי אחד הנוכחים כספונטנית, ובה ביקשו עובדי העיתון ועורכים בכירים לבדוק את האפשרות להשאיר את גלעזר ויובל בעיתון.

מקורות שנכחו בפגישה התרשמו כי יובל וגלעזר לא שוללים דיאלוג עם ההנהלה בנושא הקיצוצים. אמש היתה אמורה להתקיים פגישה בין נציגי העובדים לנציגי הדירקטוריון. לפי מקורבים להתרחשויות, בכוונת עובדי העיתון לפתוח בדיאלוג פורה, משום שהיו רוצים שגלעזר ויובל יישארו בתפקידם. ככל הנראה, במהלך הישיבה לא נדונו פרטי הקיצוץ הנדרש והסכומים שיש להפחית מההוצאה, אלא העניין העקרוני.



בתוך כך נודע ל-TheMarker, כי תפקיד עורך "מעריב" הוצע לדובר צה"ל, אבי בניהו, שמילא תפקידים רבים בתחום התקשורת בהם מפקד גלי צה"ל, יועץ תקשורת לראשי ממשלה שונים ופרשן צבאי. נראה כי בניהו, שהחל את הקריירה העיתונאית שלו ב"מעריב", לא צפוי לקבל על עצמו את התפקיד. בניהו מסר בתגובה כי "אני דובר צה"ל. רות סוף".



ביום שני הודיע עיתון "מעריב" על התפטרות עורכיו בגין מה שהוגדר כ"חילוקי דעות תקציביים עם דירקטוריון החברה, שאינם מאפשרים להם למלא את תפקידם בהתאם לתפישותיהם המקצועיות ולאופן שבו הם רואים את פיתוחו של העיתון". גורמים המקורבים לנושא אמרו כי העורכים סירבו לבצע קיצוצים נוספים בצד המערכתי של העיתון והעדיפו להתפטר מתפקידם.



ממעריב לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully